.

Saturday 11 October 2014

Testimoni Set Menyusu Shaklee




Testimoni Set Menyusu Shaklee


Alhamdulillah... Semakin hari semakin banyak testimoni yang kami terima... 


Set menyusu Shaklee bukan sahaja dapat membantu ibu-ibu memperbanyakkan air susu, malah ia dapat membantu ibu-ibu agar kembali langsing dan sihat.
Set menyusu Shaklee  boleh di pilih mengikut bajet atau kemampuan anda. 

Testimoni yang di kirimkan ini sungguh mengujakan kami. Alhamdulillah berkat rajin si ibu dan juga usaha beliau untuk mengambil supplemen shaklee, maka susu yang terhasil begitu banyak. Kita berikhtiar bukan bergantung semata-mata kepada supplemen ini. Betul kan? Tak salah jika berusaha. Yang salah jika tidak berusaha langsung. Masakan kita boleh mendapat sesuatu jika tiada daya usaha.


Apakah vitamin yang terdapat dalam set menyusu ini?


Dalam set ini terdapat:-
* ESP
*Alfalfa
*Vitamin C
*Vitalea
*Zinc
*B Complex 
*Ostematrix

Inilah vitamin-vitamin yang di ambil oleh ibu muda tadi. Memang nampak banyak kan? Tetapi ada cara pengambilannya untuk semua vitamin ini. Kita tidak perlu mengambilnya secara serentak. 

Pernah saya bersembang dengan serang kawan, dia mengadu mengenai kemerosotan air susu. Tambahan pula teman-teman di sekeliling yang memberikan tanggapan negatf terhadapnya, maka air susu semakin berkurangan. Semakin hari semakin sedikit. 

Sebenarnya, kita bukan sahaja perlu memakan supplemen untuk membantu tetapi kita juga perlu untuk berfikiran positif agar penghasilan air susu dapat di pertingkatkan. 


Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan set menyusu ini, anda boleh mendapatkannya daripada saya melalui 2 kaedah:-

1. Boleh hubungi saya melalui no telefon 012-3789284

atau

2. PM saya di facebook Nursimatun Md Yusof






**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease**

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

2 comments:

  1. Saya memang memilih set booster menyusu shaklee untuk menyusukan 2 hero saya.Selain untuk booster, set ni juga membantu proses pencernaan dan juga membekalkan tenaga! Berbaloi-baloi!

    ReplyDelete