.

Monday 27 October 2014

Buku Panduan Nutrisi Shaklee

Assalamualaikum... Hai semua...

Sebut sahaja nama Shaklee pasti ramai yang pernah dengar kan? Tetapi bagi mereka yang tidak pernah mengambil kisah soal kesihatan, sudah pasti tidak mengetahui apa itu Shaklee...

Untuk pengetahuan anda di luar sana, Shaklee telah lama wujud. Lebih dari 50tahun ia di kenali di dunia. Produk-produk yang Shaklee hasilkan amat menitikberatkan aspek kebersihan, keselamatan dan keselamatan.

Oleh sebab itulah, Shaklee mempunyai beratus-ratus saintis yang menjalankan ujikaji ke atas setiap vitamin yng di hasilkan. Ujian-ujian klinikal juga turut di lakukan. Ini bagi memastikan bahawa semua produk Shaklee berada dalam kualiti dan tahap yang terbaik.

Bagi pengedar-pengedar Shaklee pila, mereka akan di beri bimbingan dan tunjuk ajarmengenai produk Shaklee ini. Sebagai salah seorang SID Shaklee, kami di berikan ilmu supaya dapat di kongsikan bersama anda di luar sana. Kami bukan hanya sekadar menjual tetapi lebih dari itu. Kami juga bersedia untuk berkongsi pandangan, masalah, pendapat dan juga nasihat semua orang tidak mengira jantina.

Untuk mendapatkan maklumat mengenai produk-produk Shaklee ini, kami di bekalkan dengan sebuah buku Panduan Nutrisi yang mana banyak maklumat mengenai produk Shaklee ini terdapat di dalamanya.
Buku panduan ini di terbitkan khas untuk mereka yang bergelar ahli sahaja.

Pengisiannya sangat mengujakan. Kita boleh mempelajari serta mendalami maklumat tentang vitamin- vitamin Shaklee ini. 

Panduan untuk pemakanan juga ada di sediakan.
Buku panduan nutrisi ini merupakan buku kedua saya. Buku ini telah di tambah dengan sedikit maklumat terkini seperti penambahan infi mengenau produk yang baru di lancarkan Shaklee sewaktu National Conference di Amerika Syarikat pada bulan Jun yang lalu iaitu Phytocol-ST.

Buku panduan ini sungguh bermanfaat bagi SID Shaklee yang ingin mendapatkan maklumat mengenai produk.

Memang berbaloi-baloi memilikinya...


9 comments:

  1. saya pun dah order buku nutrisi baru ni, tapi tak sampai lagi..tak sabar nak tengok, semestinya banyak info dan rujukan yang sangat berguna dalam ni=)

    ReplyDelete
  2. bagus buku nutrisi nie..banyak info yang boleh didapati sebagai panduan kesihatan. Ibu saya sangat takut makan supplement atau ubat sebab lepas dia mkn akan pening sangat.. bila saya suruh ibu baca kesan pemulihan, dia dah jadi berani untuk makan supplement..siap minta saya belikan Vitamin C untuk dia.

    Awas!! perhatikan najis anda

    ReplyDelete
  3. ni updated version. mmg kena ada bagi pengguna shaklee tegar heehhe

    ReplyDelete
  4. buku ni dah jadi macam buku teks wajib untuk sid dan pengguna shaklee kan..

    Offer tinggal beberapa hari je lagi -->> PELUANG BERAMAL DENGAN BELIAN MEAL SHAKES

    ReplyDelete
  5. Kat mana boleh dapatkan buku ini yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis Whatsapp saya di no ni 012-3789284. Saya bg details orangnya nanti dekat whatsapp ye...

      Delete
  6. sy pnn ada tp versi lme..kna dptkn jga yg baru

    ReplyDelete