.

Thursday 16 October 2014

Testimoni Vivix Dan GLA Complex Shaklee

Testimoni Vivix Dan GLA Complex Shaklee

Syukur alhamdulillah...


Tiada ungkapan lain lagi yang lebih sesuai untuk kita ucapkan setelah membaca kiriman"whatsapp" dari seorang rakan seperti dalam gambar di atas..

Bayangkan jika anda berada ditempat beliau.... dan anda di sahkan menghidap Fibroid sebesar 40.4 mm!! Allahuakhbar.... Sudah pasti dunia ini kita akan rasakan kelam. Rasa seperti bakal runtuh menghempap kita. Seolah-olah ia tiada jalan penyelesaian lagi...

Namun begitu, pada hemah saya, beliau tidak putus asa. Beliau mengambil inisiatif bertanya pada seorang teman yang kebetulannya seorang SID Shaklee... Mungin inilah yang dikatakan takdir. Allah pertemukan dia dengan seorang rakan yang seolah-olah menjadi penyelamat kepada dirinya..

Sebelum membuat pemeriksaan kesihatan, beliau telah mengadu bahawa period yang di alamai tidak mengikut putaran yang sepatutnya. Terdapat banyak darah yang keluar dan tempoh kedatangan haid juga tidak menentu pada setiap bulan.

Lantas SID yang sememangnya seorang teman karib, mencadangkan beliau mengambil GLA dan juga vivix
Semenjak di sahkan mempunyai fibroid pada 5 September 2014 yang lalu, beliau telah mengamalkan pengambilan kedua-dua vitamin ini.. dan yang paling gembira, pada tarikh semalam 15 Oktober 2014, doktor telah mengesahkan bahawa fibriod beliau telah TIADA lagi!!

Allahuakhbar.. Sungguh besar kuasa Allah. Memberikan sesuatu di luar jangkaan manusia. Tiada yang mustahil sekiranya kita benar-benar yakin bahawa setiap penyakit itu pasti ada penawarnya!

Ini adalah testimoni benar bagi seorang pesakit yang mengalami fibroid. Bagi anda yang berminat ingin mencuba kedua-dua vitamin Shaklee yang hebat ini, anda boleh membuat tempahan melalui:-

1. Order vivix disini

atau

2. Hubungi saya terus di talian 012-3789284

Untuk layak mendapat diskaun hebat, anda boleh mendaftar sebagai ahli shaklee terlebih dahulu... Bukan sekadar mendapat harga istimewa malah anda boleh menjana pendapatan bersama kami.


Anda mungkin meminati:-
Cara jadi ahli secara percuma 
Cara buat tempahan produk


6 comments:

  1. alhamdulillah..tak salah kita ikhtiar untuk kesihatan walaupun belanja lebih sikit.

    ReplyDelete
  2. InsyaALLAH..sememangnya kita digalakkan berikhtiar dulu sebelum berserah kepada nasib, berikhtiar dahulu dengan vivix yg sudah menjalani beribu-ribu ujian klinikal, insyaAllah dijamin selamat.

    Untuk bacaan bakal ibu yang akan bersalin --->> TIPS ATASI KEMURUNGAN & TEKANAN SELEPAS BERSALIN

    ReplyDelete
  3. bagus sangat vivix ni sbb ia berfungsi utk repair sel..semua digantikan dengan sel yg baru dan baik..

    Benarkah Keputihan Penyebab Sukar Hamil?

    ReplyDelete
  4. betul tue..kita tak boleh menyerah selagi tak usaha..

    TIPS HADAPI STRESS

    ReplyDelete
  5. ada rezeki saya pun nak try Vivix...

    Anda ahli sukan???

    jom baca >> Hidup Sihat Dengan Performance Drink

    ReplyDelete