.

Monday 20 October 2014

Vitamin Shaklee Saya Yang Pertama



Vitamin Shaklee Saya Yang Petama






Assalamualaikum semua.... Selamat berhari isnin....

Apa vitamin Shaklee yang pertama korang makan? Vitalea? Omega? Vita C atau yang lain-lain lagi? Entri kali ini Kak Tun nak kongsi cerita vitamin pertama yang Kak Tun ambil dan mengapa Kak Tun mengambil vitamin ini.

Vitamin pertama yang Kak Tun ambil ialah Alfalfa. Alfalfa Shaklee ini di hasilkan daripada daun alfalfa. Khasiatnya memang banyak. Sesuai di ambil oleh lelaki dan wanita. Seawal usia 13 tahu ke atas lagi anda sudah boleh mengambil alfalfa ini tetapi dengan dos yang lebih rendah pada peringkat awalnya. Khasiat alfalfa yang pelbagai menyebabkan Kak Tun memilihnya.

Pada permulaannya, Kak Tun mengambil alfalfa ini hanyalah untuk menurunkan berat badan. Yelah, dengar cerita sana-sini orang kata makan alfalfa ni boleh kurus. Rupanya Kak tun dapat lebih dari itu. Bukan sekadar berat badan yang menurun tetapi Kak Tun juga dapat mengatasi masalah keputihan yang Kak Tun alami. Alhamdulillah, syukur sangat-sangat. 

Pada pendapat Kak Tun, jika kita hendak mencuba sesuatu supplemen, kita perlu tanya pada diri sendiri terlebih dahulu. Mampukah aku mendisiplinkan diri dalam pengambilan mmakanan? Mampukah aku mengawal nafsu makan? Mampukah aku mengikut segala pantang larangnya?

Jika tak mampu, jangan cuba. Nanti anda akan persalahkan produk itu pula. Padahal, diri sendiri yang tidak berdisiplin.

Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan alfalfa ini, anda boleh membelinya terus secara online dengan cara klik Order Alfalfa Small



Anda mungkin meminati:-
Tips Ingin Di sayangi Suami 
Rahsia Kulit Berseri 
Tips Rumahtangga Bahagia







**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

7 comments:

  1. saya suka apa tu epo eh lupa nama dia,suka sangat beli lagi mesti nak beli sb bagus

    ReplyDelete
  2. saya suka vita c. Memang terbaik, 1st vitaminku. Memang the best
    Http://lovesihat.com

    ReplyDelete
  3. suami saya suka makan alfalfa ni..memang lawas..

    ReplyDelete
  4. Vitamin Shaklee saya yang pertama ALFALFA juga, untuk set resdung, sangat bagus sebab sekarang dah tak ada lagi bersin di tengah-tengah malam.. --lega--

    TIPS MENGGALAKKAN ANAK MUDAH TIDUR

    ReplyDelete
  5. saya guna syampoo sbg produk pertama shaklee saya...kekal sampai sekarang

    Mealshakes Makanan Tambahan Paling Best Untuk Anak Anda

    ReplyDelete
  6. shaklee pertama saya B-COMPLEX sbb pegi klinik je doktor srh mkn b complex..tak suka bcomplex dari hospital, B Complex shaklee menjadi pilihan sebab tak berbau busuk dan murah!!! start menjadi ahli pula dengan carotomax...jatuh cinta sangat dengan shaklee skrg nie...

    Makin berusia tulang semakin rapuh... DAPATKAN KALSIUM TERBAIK DI SINI

    ReplyDelete
  7. Samalah kita.. Masa tu consume Alfalfa untuk tambah susu badan.. Memang superb.

    Vitamin Terbaik Untuk Ibu Berpantang Selepas Bersalin

    ReplyDelete