.

Wednesday 1 October 2014

Promosi ESP Bulan Oktober 2014... Mesti Beli!!!




Promosi ESP Bulan Oktober 2014


Assalamualaikum semua...

Bulan baru promosi baru... ESP kini kembali dengan promosi hebat.. Beli 6 dapat percuma 1.. Seronok bukan kepalang mereka yang setia menggunakan ESP ni..

ESP bukanlah sebarangan makanan tambahan. Ada di antara kita tidak sesuai mengambil ESP. Oleh itu sebelum membeli, sila pastikan anda tidak mengalami apa-apa alahan atau pantang larang tertentu.

Perbezaan ESP dengan soya jenama lain

1) Shaklee menjalankan ujian klinikal yang sangat komprehensif di mana hanya soya yang berkualiti tinggi sahaja di pilih.

2) Shaklee menggunakan kacang soya Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism yang di hasilkan di bawah program Identity Preservation Program (IPP). Ia bagi memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik daripada benih sehinggalah kepada pengeluarannya.

3) Kacang soya di proses dengan air (bukan bahan kimia atau alkohol) dengan menggunakan suhu yang rendah bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones seperti genistein dan daidzein. 

4) Setiap 1 canister ESP (850g) protein soya SHaklee di hasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberi tenaga segera yang boleh bertahan lama.

5) Mengandungi 22 jenis asid amino dan ESP adalah satu-satunya produk di pasaran yang mengandungi 9 asid amino yang tidak boleh di hasilkan oleh badan manusia.

6) Kandungan Indek Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ESP sangat sesuai di ambil oleh pesakit kencing manis.

7) 1 hidangan ESP bersamaan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada asid urik dan sangat mudah di serap oleh badan berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah lebih rendah lemak, bebas laktosa dan kolesterol.



Siapa yang tidak boleh mengambil ESP?
*Mereka yang mengalami masalah buah pinggang
*Mereka yang mengalami kesukaran untuk memproses protien
*Mereka yang alah dengan kacang soya

Siapa yang boleh mengambil ESP?

*Wanita yang ingin menurunkan berat badan
*Pesakit kencing manis/diabetes
*Ibu-ibu yang sibuk bekerja dan memerlukan tenaga yang banyak untuk melakukan kerja-kerja seharian
*Ibu yang menyusukan bayi yang sentiasa inginkan air susu yang banyak untuk si manja
*Mereka yang mempunyai masalah kulit wajah yang gelap, kusam dan berparut.
*Mereka yang mempunyai masalah kesuburan 
*Mereka yang mempunyai masalah rambut dan kulit kepala

Bagaimana ingin mendapatkan ESP promosi ini?


Hanya ikuti 2 langkah mudah ini:-

1) Taip sms <ESP PROMO> dan hantar ke <0123789284>
2) PM saya di FB Nursimatun Md Yusof









**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK 
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) 
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE 
EMAIL:- nursimatun@gmail.com



4 comments:

  1. good sharing... Bulan oktober promo ESP.. jangan lepaskan peluang dengan membeli ESP kerana banyak kelebihan dan manfaatnya untuk kesihatan dan kecantikan kulit.

    ReplyDelete