.

Tuesday 12 August 2014

Krisis Pemulihan Dalam Pengambilan Supplemen









Krisis Pemulihan Dalam Pengambilan Vitamin



Assalamualaikum....

Bismillahirrohmanirrohim....

Dalam entri saya kali ini saya nak kongsikan dengan anda semua mengenai Krisis Pemulihan Dalam Pengambilan Supplemen terutamanya supplemen Shaklee. Setiap orang sudah pasti mengalami krisis pemulihan yang berbeza. Ada yang hanya sedikit sahaja & ada yang banyak. Ini bergantung kepada  jumlah toksin yang terkandung di dalam badan masing2.



Jika jumlah toksin terlalu tinggi di dalam badan, maka krisis pemulihan yang di alami mungkin akan banyak seperti, loya, pening, muntah @ cirit- birit. Tetapi kita tidak perlu risau mengenai simptom2 ini kerana ia akan berlalu dalam 1-2 minggu.

Sesetengah orang akan melalui suatu jangkamasa penyesuaian apabila dia mula mengambil supplemen dietary. Ia mungkin kelihatan seperti penyakit tetapi sebenarnya tidak. Ia adalah tindakbalas oleh tubuh kita kerana kekurangan khasiat disebabkan tabiat pemakanan kita sehari-hari. Apabila makanan khasiat di bekalkan dengan mengejut oleh supplemen. maka terjadilah krisis pemulihan itu tadi.



Krisis Pemulihan Dalam Pengambilan Supplemen ini adakalanya akan menyebabkan kemungkinan penyakit2 yang pernah di lalui tubuh dahulu akan timbul kembali. Biasanya ia tidak berlarutan. Jadi, anda tidak perlulah risau mengenai keadaan itu. Jika, tubuh yang agak lemah, mungkin ia akan mengambil masa yang lebih lama untuk pulih.



Krisis Pemulihan Dalam Pengambilan Supplemen ini di sebabkan oleh toksin yang terlalu banyak di dalam tubuh untuk jangkamasa yang lama. Sisa2, makanan berkimia, lemak & stress di tambah pula dengan diet yang tidak seimbang, kurang tidur, antibiotik @ pengambilan ubat-ubatan. 

Di sini saya sediakan beberapa tips untuk kita semua mengahadapi Krisis Pemulihan Dalam Pengambilan Supplemen


Di harapkan agar perkongsian saya mengenai Krisis Pemulihan Dalam PEngambilan Supplemen pada kali ini dapat membantu anda mengetahui bahawa apa yang anda alami itu adalah proses pemulihan sebenarnya & bukanlah penyakit yang berlarutan. Wallahualam..




**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease** BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

1 comment:

  1. Good info... Info yang sangat bermanfaat.. Jom jenjalan ke blog saya pulak..

    http://sakuralovebeauty.blogspot.com

    ReplyDelete