.

Monday 4 August 2014

SET SUBUR SHAKLEE


SET SUBUR SUAMI ISTERI SHAKLEE

Bismillahirrohmanirrohim...

Assalamualaikum & salam sejahtera semua... Mesti mood anda masih dalam mood beraya kan?? Alhamdulillah... dapat juga kita laksanakan puasa di bulan Ramadhan yang lalu... Sangat seronok dapat meraikan aidilfitri bersama keluarga & rakan taulan. Tapi ada juga 'part' yang tak seronoknya. Yang tak seronok tu bila ditanya soal anak @ zuriat. Tentu sangat sedih & berkecil hati bagi pasangan yang belum memiliki permata hati...

Usah sedih & risau. Bersedih dalam tempoh yang panjang bukanlah penyelesaiannya. Anda seharusnya berusaha & berikhtiar. Peluang sentiasa ada. Yang penting jangan berputus asa. 

Untuk mengatasi masalah kesuburan bagi lelaki & wanita, Shaklee menawarkan Set Subur Shaklee yang sangat istimewa. Set Subur Shaklee ini mengandungi vitamin2 lengkap bagi membantu kita mengatasi masalah kesuburan seperti period yang tidak teratur, sengguggut, sperma kurang berkualitri, air mani kurang pekat/sedikit, kurang stamina ketika bersama & pelbagai lagi masalah berkaitan kesuburan.

Antara vitamin2 yang di cadangkan dalan Set Subur Shaklee adalah seperti gambar di bawah:-

SET SUBUR SUAMI ISTERI SHAKLEE


Bersempena bulan promosi GLA pada bulan Ogos ini, sangat sesuai untuk anda dapatkan GLA pada harga yang istimewa. Dengan setiap pembelian 6 botol GLA, anda boleh dapatkan sebotol GLA lagi secara PERCUMA. 

GLA merupakan salah satu vitamin yang sangat di galakkan pengambilannya dalan Set Subur Shaklee.Ia perlu di makan oleh isteri bagi membantu meningkatkan kesuburan. Selain itu, GLA juga mempunyai pelbagai khasiat lain seperti untuk Sindrom PMS, Menopaus, Mencantikkan kulit, Mengawal kolesterol, Menentang kanser & banyak lagi..

Pelbagai info lain mengenai GLA >>>  Testimoni Berjaya Hamil Dengan GLA Shaklee





**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease** BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment