.

Wednesday 6 August 2014

Khasiat dan Kebaikan Vivix Shaklee


Testimoni pengguna vivix


Bismillahirrohmanirrohim....

Assalamualaikum & selamat pagi semua. Apa perasaan anda melihat wajah pengguna vivix dalam gambar saya kali ini?
Tak percaya?
Teruja?
Cemburu?
Dengki?
Nak cantik jugak macam si dia??

Jika anda bertanya mengenai rasa hati saya, sejujurnya saya katakan yang saya amat mencemburui belia. Masakan tidak, hanya dengan pengambilan vivix yang konsisten dalam masa kurang dari sebulan, inilah hasil yang beliau perolehi.

Vivix sememangnya di perakui keberkesanannya. Ramai yang kata mahal tetapi berbaloi lah jika hasilnya sangat memberangsangkan. Betul tak? Sebotol vivix berharga RM480. Wow!!! Mesti trerbeliak mata bila melihat harganya kan? Namun, sedarkah anda apa yang anda katakan mahal ini sebenarnya adalah produk yang terbaik di dunia & terbukti secara klinikal. 


KHASIAT DAN KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE

Vivix bukan sekadar untuk mendapatkan wajah yang cantik jelita sahaja. Ia mempunyai pelbagai lagi khasiat lain yang sangat membantu kita. Antaranya ialah:-

1. Menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat
2. Mengurangkan risiko sakit jantung
3. Mengurangkan komplikasi pesakit diabetes 
4. Membantu melawan kanser
5. Menyokong kesihatan sendi
6. Meningkatkan sistem imun
7. Meningkatkan kesihatan mata
8. Membantu mengurangkan berat badan
9. Membantu mengurangkan insiden pesakit Alzheimer
10. membantu menyokong kesihatan menyeluruh

Disini saya sertakan satu lagi testimoni pengguna yang berjaya setelah konsisten mengamalkan vivix...

Testimoni vivix

Apa yang hebatnya vivix Shaklee ini? Sudah semestinya kandungan yang terdapat didalamnya kan?
Jom saya ceritakan pada anda salah satu ramuan hebat yang terdapat di dalam vivix Shaklee ini. 

Salah satu ramuan yang terdapat di dalam vivix ialah Muscadine Grape @ dalam bahasa melayunya ialah anggur muscadine.

Anggur hebat ini adalah satu2nya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom, yang mana ahli sains percaya mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan. Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrien yang tidak di jumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri2 menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

Selepas di lakukan kaji selidik tambahan, anggur hebat yang paling mustajab ini di kenal pasti. Seterusny6a kumpulan ini bersama dengan ahli sains dari Universiti Georgia, membangunkan satu proses ekstraksi sejuk & lembut untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang di tunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal untuk anti-penuaan. Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat di dalam vivix, ahli sains menggabungkan resveraterol yang lampau tulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Eldaberry Eropah & karot ungu. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix.

Begitulah kehebatan kandungan salah satu ramuan yang terdapat di dalam vivix. Jadi, tidak mustahil lah jika ia dapat membantu kita. Kenapa harus merungut tentang harganya jika ia dapat memberikan kesan yang sangat positif kepada kita.

Anda mencari yang terbaik???

Jom cuba vivix >>> Tonik Ajaib



**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease** BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment