.

Wednesday 6 August 2014

Set Kurus Shaklee


set kurus berkesan shaklee

Hello semua....

Sekarang dah 10 hari kita di bulan syawal. Ramai lagi yang masih dalam mood hari raya kan? Raya tu raya juga tapi jangan lupa kawal nafsu makan ye. 

Kebiasaannya beratbadan akan turun semasa kita berpuasa. Jangan pula ia naik mendadak setelah kita berhari raya. 

Jadi disini saya ada set cadangan untuk anda yang ingin kekalkan berat badan yang ideal selepas berpuasa. Bukan sekadar berat badan malah ia dapat menyokong kesihatan kita sepanjang masa.

Set asas yang saya cadangankan ialah set kurus shaklee iaitu Lecithin & Herblax. kedua2 vitamin shaklee ini dapat membantu kita untuk menurunkan berat badan di samping memberikan khasiat2nya yang lain.

MENGAPA HARUS MEMILIH SET KURUS SHAKLEE?

Dalam set kurus shaklee yang asas ini terdapat dua vitamin iaitu Lecithin & Herblax. Fungsi & khasiat kedua2 amat bagus untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan setelah mengambil banyak makanan berlemak & berminyak ketika sambutan hari raya ini. 

Lecithin berfungsi untuk membakar lemak2 yang kita makan. Manakala Herblax pula akan mengangkut keluar lemak2 yang di bakar tadi. Kedua2 nya saling memerlukan & saling membantu di antara satu sama lain. Agak sukar @ lambat jika sekiranya kita hanya mengambil satu sahaja vitamin ini. Seeloknya ioa di ambil bersama supaya hasil yang kita ingini lebih cepat.


Dalam sebotol lecithin terdapat 180 biji. Ia adalah untuk tempoh masa pengambilan selama sebulan. Selain berfungsi sebagai ejen pembakar lemak, Lecithin juga mempunyai khasiat2 lain seperti:-

1. Mengurangkan sembelit
2. Membaiki masalah prostat lelaki
3. Meningkatkan daya ingatan & mengurangkan stress
4. Membantu dalam penyerapan vitamin A,D,E & K
5. Melindungi hati & menghalang batu karang
6. Mencantikkan otot & kulit
7. Mengurangkan tekanan darah tinggi

Jadi lecithin ini bukan sekadar untuk membakar lemak di dalam set kurus shaklee malah fungsinya lebih dari itu.



Herblax juga mempunyai beberapa khasiat lain. Antara khasiatnya ialah:-

1. Membantu masalah bau mulut & badan
2. Membantu membersihkan usus & perut
3. Mengempiskan perut
4. Mencegah penyakit kulit
5. Mengelakkan kembung perut
6. Membantu masalah sembelit
7. Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh
8. Memberi rasa pejal pada perut

Bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan secar sihat & semulajadi, jom cuba set kurus shaklee yang paling asas ini. Jika anda mempunyai bajet yang agak besar ada set cadangan yang lain boleh anda ambil bersama set kurus shaklee ini.. 

Jom baca maklumat lanjut mengenai set cadangan lain yang boleh menurunkan berat badan anda di sini >>>>> Set Kurus Terbaik



**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease** BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment