.

Monday 25 August 2014

MH17 sentiasa dalam ingatan



Assalamualaikum....

Sayu hati bila terkenangkan mangsa-mangsa MH17. Kita sebagai orang luar pun sedih mengenangkan mangsa tragedi yang ditembah jatuh di Ukrain itu, apatah lagi keluarga mangsa.

Cuaca turut sedih menerima kepulangan jenazah-jenazah mangsa nahas MH17...mendung dan suram aje. Hari ini, saya dan krew unit konti TVS mengambil inisiatif menyiarkan siaran langsung Istiadat Penghormatan Jenazah MH17 dari Kompleks Bunga Raya KLIA menerusi laman sesawang http://tv.selangorku.com. 

Semua stesen televisyen dan radio diarahkan tidak menyiarkan sebarang bentuk hiburan bagi menghormati mangsa tragedi MH17.

Bayangkan, dari 40 lebih penumpang kita yang terkorban, hanya 20 sahaja yang di bawa pulang hari ini. Namun, 8 orang lagi mayat warga negara kita yang kini ditempatkan di Amsterdam telah dikenalpasti identitinya dan berkemungkinan akan di bawa pulang ke tanah air dalam waktu yang terdekat.

Al- Fatihah buat mangsa tragedi dan keluarga. Moga mereka tabah hadapi dugaan ini. Amin

Credit to:- Zainah




**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease**

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
 BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
 EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment