.

Monday 25 August 2014

Pengedar Sah Shaklee Kuantan dan Kuala Terengganu



Pengedar Sah Shaklee Kuantan dan Kuala Terengganu

Salam dan hai,

Aku sebenarnya seorang SID (Shaklee Independent Distributor). Sebelum ni takda war-war kan sangat kat blog ni sebab kononnya nak asingkan blog personal dan blog bisnes. Kononnya laa. Tapi rupa-rupanya susahnya nak handle dua blog. Tak terdaya. T___T. 

Ok sekarang nak la beritahu, aku ialah Pengedar Sah Shaklee di Kuantan, Pahang. (Shaklee ID : 1067974)

Boleh Cash On Delivery (COD) sekitar Balok, Beserah dan berdekatan Bandar Kuantan. Setiap bulan, (sekitar tarikh 20hb-30hb) boleh COD di sekitar Kuala Terengganu. Aku  hanya pulang ke Kuala Terengganu sekali setiap bulan. Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei, menggunakan Poslaju, GDEx, Citylink atau Skynet.

Dengan setiap pembelian vitamin dari aku, anda-anda layak mendapat:-


  • Jadual Makan Vitamin
  • Konsultasi Percuma Berterusan
  • Jemputan ke group Facebook exclusive
  • Peluang menjana income dengan Shaklee
 Credit to :- Mila Ismail


**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease**
BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
 BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment