.

Saturday 1 November 2014

Mengapa Perlu Memilih Omega Guard Shaklee??

Omega Guard lah Pulak.!!


Hari berganti hari.... Bulan berganti bulan....

November yang di nanti membawa berita baik untuk semua penggemar Omega Gurad Shaklee ni.. kenapa saya katakan berita baik? Ini kerana pada bulan ini, promosi mengancam dari Shaklee untuk anda yang setia...




Khasiat Omega Guard ini telah saya ceritakan kepada anda. Namun begitu, saya tidak akan jemu-jemu berkongsi sesuatu yang baik dengan anda semua. Kita bukanlah mengejar harta kerana harta tidak akan mampu membeli kesihatan tubuh badan. Jesteru, marilah amalkan pengambilan supplemen yang sihat untuk anda sekeluarga.


Kenapa harus memilih Omega Guard Shaklee?

Bukannya tidak ada jenama lain di pasaran tetapi apa yang harus kita tekankan di sini, pemilihan omega yang ingin di ambil haruslah tepat. Untuk memilih omega yang ingin di ambil, anda seharusnya membuat perbandingan terlebih dahulu tentang kandungan yang terdapat di dalamnya.  Bandingkan EPA, DHA, jumlah Omega-3 dan juga dari segi pharmaceutical Grade nya..

Seperti yang kita tahu, Omega Guard Shaklee di perbuat dari minyak ikan dan bukan seperti sesetengah jenama lain yang mengunakan minyak hati ikan. Omega guard ini tergolong dalam golongan omega 3. Ia adalah ultra tulen di dunia. 

Sebelum anda membeli sesuatu supplemen, buatlah pemeriksaan yang teliti terhadap kandungan bahan di dalamnya. jangan hanya kerana harga yang murah, anda terus terpedaya.  

Omega Guard ini dapat membekalkan 905mg asid lemak omega-3, EPA dan DHA. Omega guard Shaklee ini melalui penyulingan 3 peringkat. Apa maksud penyulingan 3 peringkat ini? 

Penyulingan 3 peringkat ini bermaksud ia di suling sehingga benar-benar dapat yang tulen dan tidak di campur dengan bahan lain. Itulah perbezaan minyak ikan Shaklee dengan jenama lain. 




Siapa yang sesuai ambil Omega Guard?

1. Kanak-kanak
2. individu yang nak diet
3. Ibu hamil
4. Untuk kesihatan jantung
5. Ibu menyusu

Faedah omega terhadap kanak-kanak sangatlah banyak. DHA yang terkandung di dalamnya untuk merangsang perkembangan otak mereka. Bagi anak-anak uyang hyperactive, kita boleh beri mereka omega guard ini untuk mengawal ADHD (hyperactive)

ihsan google


Bukan semua anak mempunyai tabiat pemakanan yang sama. Ada yang susah nak makan ikan, ada yang susah nak makan sayur dan sebagainya. Jadi, langkah bijak sebagai ibu bapa, berilah anak anda omega guard ini.

Bagi mereka yang ingin berdiet, anda boleh mengambil omega ini untuk mengurangkan rasa lapar. Ini kerana ia boleh meninggikan hormon leptin dan menyebabkan keinginan ubtuk makan menjadi kurang. Perut akan berasa kenyang tapi jika dahaga, boleh ambil air putih banyak-banyak tetapi jangan ambil makanan yang berat. 

Bagi ibu yang hamil, anda boleh mengambil omega guard ini di awal kehamilan anda. Ini ada di sarankan oleh pakar nutrisi. 

Tapi awas!!! Sila berhenti makan omega apabila hampir pada tarikh di jangka melahirkan anak. Ini kerana di khuatiri akan berlaku tumpah darah ketika bersalin.





Antara testimoni dari pengguna omega guard shaklee:-

Testimoni 1






Testimoni 2




Testimoni 3



Testimoni 5



Bagi anda yang berminat untuk membeli sendiri Omega Guard ini secara online, anda boleh membaut pesanan dengan klik pada link ini >>> Order Omega Guard Shaklee

Jika sekiranya anda ingin mendapat harga yang jauh lebih murah dari pasaran, anda boleh mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu, Bukan hanya jimat tetapi anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan bersam Shaklee...




                                                  




**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

2 comments:

  1. Memang supplement terbaik untuk seisi keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye Betul tu zoe. Satu keluarga boleh makan. memang terbaik...

      Delete