.

Friday 21 November 2014

Tips Cepat Hamil Untuk Isteri Yang Kerapkali Keguguran: Jom Ikhtiar Sebelum Usia Makin Meningkat!!


Tips Cepat Hamil Untuk Isteri Yang Kerapkali Keguguran: Jom Ikhtiar Sebelum Usia Makin Meningkat!!


Anda tercari-cari cara untuk cepat hamil? Pernah hamil tetapi keguguran?


Sebenarnya terdapat banyak cara untuk cepat hamil ini. Yang penting harus berusaha tanpa rasa jemu atau putus asa baik dari pihak suami mahupun isteri.

Antara tips cepat hamil yang ingin saya kongsikan dengan anda hari ini ialah:-

1. Ketahui tempoh subur. Kita boleh mengira waktu subur dengan berpandukan kalendar ovulasi. 


Untuk lebih mudah memahami cara kiraannya, anda boleh klik link ini>> Cara kira waktu subur 

2. Jaga pemakanan dan diet seharian.



Para doktor seringkali menasihatkan mereka yang ingin hamil agar mengambil asid folik untuk meningkatkan kesuburan. Pemakanan yang seimbang dan sihat juga amatlah penting.

Vitamin Shaklee yang mengandungi asid folik ini ialah B Complex



3. Mengambil vitamin atau makanan tambahan yang mengandungi:-


* Zinc
* Vitamin E
* Vitamin A
* Vitamin C 
* Vitamin D
* Potassium
* Riboflavin
* Thiamin B6
* Niacin


4. Berat badan ideal. Tidak semestinya mereka yang berbadan gempal tidak dapat hamil. Ini semua ketentuan Allah tetapi peluang mereka yang mempunyai berat badan yang ideal ini lebih terbuka luas.

5. Detoks atau mengeluarkan toksin dari tubuh juga salah satu cara untuk mempercepatkan ikhtiar kita untuk hamil. Sebagai contoh, mengambil Alfalfa Complex Shaklee dapat menyingkirkan toksin-toksin di dalam badan di samping meningkatkan tahap kesuburan.


Air detoks juga boleh di cuba sebagai salah satu cara untuk mengeluarkan toksin dari badan. Bagi anda yang ingin mencuba air detoks buatan sendiri boleh lihat resepinya disini>> Resepi air detoks

6. Lakukan hubungan intim lebih kerap juga turut menyumbang kepada cara untuk mempercepatkan proses kehamilan. Sebaiknya, lakukan hubungan kelamin tanpa paksaa dan di dalam keadaan yang stress. Bertenanglah... nikmati saat-saat indah anda berdua.

7. Bertemu doktor pakar dan ketahui punca masalah. Sebaiknya, buatlah temujanji dengan doktor pakar anda. Buat pemeriksaan kesihatan bagi anda suami isteri. Jangan hanya sebelah pihak sahaja.

8. Pelajari posisi seks yang betul. Ops, ini bukan untuk mereka yang di bawah unur dan yang belum berkahwin ya!! Teknik-teknik serta posisi ketika melakukan hubungan kelamin juga amat penting untuk membantu pasangan yang bermasalah.

9. Jauhi rokok , minuman berkafien dan beralkohol. Ini kerana mengikut kajian, mereka yang merokok dan mengambil minuman berkafien ini mengalami kurang tahap kesuburan berbanding mereka yang tidak merokok dan meminum kafien.

10. Berikhtiar dengan Set subur Shaklee.


11. Berdoalah kepada Allah setelah kita berusaha... In shaa Allah dengan doa dan harapan yang tidak pernah padam, impian kita akan menjadi kenyataan. Allah tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya.


**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease**

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF
CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM:- 012-3789284
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com
Shaklee ID :- 1091465
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

13 comments:

  1. Dah ramai yang berjaya hamil dengan set kesuburan Shaklee...anda pun boleh juga cuba..mana tau ia serasi dengan anda..

    pilihan bijak untuk si manja

    ReplyDelete
  2. Sedang berusaha untuk dapatkan zuriat juga..


    Masalah Kesuburan

    ReplyDelete
  3. Bagi pasangan yang inginkan cahaya mata bolehlah ikut tips ni disamping ambil set kesuburan shaklee...usaha, doa dan ikhtiar...insyaallah akan berhasil.

    merawat keputihan dengan supplement shaklee

    ReplyDelete
  4. Ketahui tahap kesihatan suami dan isteri dengan persetujuan berjumpa doktor.Kalau dah tahu punca nya bukankah memudahkan anda cari ikhtiar lain

    elak makan racun tanpa sedar

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. Set nie banyak membantu para suami isteri di luar sana untuk menimang cahaya mata. Anak kan pengikat kasih dan penyeri rumahtangga. In sya Allah ikhtiar dengan set nie.

    JommSihatDanCantik -> NAK CANTIK TAPI JANGAN SAMPAI TERGADAI

    ReplyDelete
  6. Ketahui juga punca sebenar keguguran drpd doktor, mungkin ada yg perlu rawatan juga,cthnya pintu rahim yg lemah.
    Info yg bermanfaat bagi yg memerlukan

    ReplyDelete
  7. good info sis..apa2 pun, dapatkan khidmat nasihat doktor dulu seperti yang disarankan kak mama hantek

    MASALAH KULIT GATAL TIADA LAGI

    ReplyDelete
  8. Info yang bermanfaat khusus bagi mereka yang mempunyai masalah ini

    Adik Manis 40an

    ReplyDelete
  9. Anak-anak adalah anugerah yang tidak ternilai. Set Subur Shaklee telah berjaya bantu ramai pasangan untuk mendapat cahayamata. InsyaAllah ~
    Ada Masalah Resdung? Atasinya Dengan Set Resdung Shaklee

    ReplyDelete
  10. Pasangan yang inginkan cahaya mata boleh cuba set subur shaklee. Dengan bekalan nutrisi semulajadi, tubuh lebih sihat dan sekaligus akan menghasilkan ovum dan sperma yang sihat juga

    ReplyDelete
  11. Pemakanan kena jaga dan jangan buat kerja2 berat atau angkat berat juga membantu..

    ReplyDelete
  12. bagi yang sudah lama teringin cahaya mata jom cuba set kesuburan shaklee,usaha dan ikhtiar,semoga rezeki milik anda selepas ini

    ReplyDelete
  13. Info yg bermanfaat....berusaha mencari jln pnyelesaian...set subur shaklee pasti yg terbaik bg yg ingin menimang chy mata...

    http://mummyfarisharyyan.blogspot.com

    ReplyDelete