.

Wednesday 26 November 2014

Kerana Alfalfa Complex Shaklee.....Suamiku Kini BERUBAH!!

Assalamualaikum kak....

"Saya nak share dengan akak satu perkara ni... Suami saya dah berubah lah kak!!!"

Tiba-tiba pagi ini di kejutkan dengan satu mesej dari customer yang pernah beli alfalfa 2 minggu yang lalu. Kalau tak silap saya, beliau membeli alfalfa untuk mengatasi masalah keputihan yang beliau alami.

sekadar gambar hiasan

Terkejut juga bila dapat mesej seperti itu. Suami berubah? Berubah macam mana tu? Suami dia makan alfalfa tu juga ke? Apa yang terjadi pada suami dia? Semua persoalan ini bermain di fikiran saya. Lantas saya membalas mesej tersebut dengan perasaan yang bercampur-baur.

"Waalaikummussalam dik, Berubah macam mana tu ye? Awak bagi dia makan alfalfa yang awak beli untuk awak tu juga ke? Apa yang terjadi? Cuba cerita dengan akak...."

"Sebenarnya macam ni kak, saya beli Alfalfa tu untuk rawat masalah keputihan saya. Suami tanya, orang perempuan aje ke yang boleh makan? Saya kata, lelaki pun boleh. Baik untuk tingkatkan stamina juga. Jadi, saya bagi lah suami saya makan. Baru je dia makan satu hari, saya dah dapat rasa perubahan dia lah kak..."

"Dia lebih cergas dari biasa. Tenaga batinnya kuat sungguh!! Maaf lah kak, kalau ayat ni macam lucah sikit... hihihi.. Tapi memang suami saya berubah kak. Berubah kepada lagi bagus!!"

Owh, itu rupanya yang berlaku.. Saya fikirkan yang buruk-buruk sahaja tadi. Maklumlah orang kali pertama makan supplemen ni lain-lain penerimaan badannya. Ada yang berkesan dan tak kurang juga yang kata tiada kesan langsung!

Sebenarnya keberkesanan sesuatu supplemen itu bergantung pada corak pemakanan harian kita. Kalau kita konsisten dan berjaya kawal nafsu makan, in shaa Allah kesan yang positif lah kita akan dapat.

Hati saya riang tak terkata!!

Syukur alhamdulillah alfalfa itu benar-benar dapat membantu mereka suami isteri. Saya sendiri turut berasa gembira. Semoga rumahtangga mereka sentiasa harmoni hendaknya.




Untuk mengetahui khasiat lain alfalfa ini anda boleh baca disini. Memang berbaloi-baloi membeli alfalfa ni. Sebotol boleh di kongsi bersama. 

Apa yang penting, kita berikhtiar. Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya kan?

Anda diluar sana bagaimana pula??? Masih mahu berfikir-fikir lagi???

Jangan tunggu lama-lama... rugiiiiii.....!!!

                                         


                   ORDER ALFALFA SMALL SEKARANG!




Ops.....Nanti dulu!!!

Anda ingin dapatkan harga yang lebih menarik??? Jom mendaftar sebagai ahli shaklee hari ini...

Hanya dengan bayaran yuran RM65 (+ RM10 postage semenanjung dan RM20 postage Sabah/Sarawak)  untuk seumur hidup, anda boleh dapat pelbagai keistimewaan dari Shaklee..

Jom baca keistimewaan menjadi ahli Shaklee disini


**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOFCALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM:- 012-3789284FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com Shaklee ID :- 1091465 Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

12 comments:

  1. sangat panas!suami saya amalkan untuk gout jugak alfafa ni. Yang lain tu, lagilah marvelous!

    ReplyDelete
  2. Alfalfa o Alfalfa..dh jadi cm keramat lak..

    Tips Cepat Hamil

    ReplyDelete
  3. wahh.. terbaiklah alfalfa.. nak bagi suami makan juga lah macam ni.. hihihi

    CARA ATASI RAMBUT GUGUR SELEPAS BERSALIN

    ReplyDelete
  4. Mak aiii...bertambah bahagialah rumah tangga mereka ya...teruja baca testimoni ni...

    9 makanan pantas bakar lemak

    ReplyDelete
  5. Woww hihihhi tahniah kepada Puan tersebut

    ReplyDelete
  6. terkejutttt baca...ingatkan apa...hhehhhe...bagusnya Alfafa ni kan....boleh eratkan lagi hubungan suami isteri. Suka sangat Alfalfa Compex.

    Kepentingan Lecithin Nyata Diperlukan Badan Anda

    ReplyDelete
  7. Pergh...mantop!! Selalu alfalfa hebat dengan para isteri ja. Kali nie hebat jugak untuk para suami. Saya nak power!! hahaa..

    ReplyDelete
  8. Wahhhh..ini memang best!! Bukan hanya superb untuk wanita, tpi untuk suami pun boleh juga yer rupenya.. Nak suh hubby konsisten makan Alfalfa la..hehe.

    Jemput singgah>> Tips pikat suami sebelum suami cari calon isteri lain

    ReplyDelete