.

Saturday 28 June 2014

Set Subur Lelaki: Ingin Menjadi Suami Perkasa??




Assalamualaikum WBT....

Masalah kesuburan bukanlah satu masalah yang harus di pandang remeh. Ramai pasangan yang sudah berkahwin bertahun-tahun tetapi masih belum berjaya untuk mendapatkan zuriat.

Mengikut kajian, masalah kesuburan bukan hanya berlaku kepada kaum wanita sahaja. Malah kaum lelaki juga merupakan punca terbesar. Jadi, kita tidak seharusnya menyalahkan hanya satu pihak sahaja.

Saya pernah berbicara dari hati ke hati dengan seorang teman yang sudah 9 tahun mendirikan rumahtangga tapi masih belum di kurniakan anak. Saya bertanya adakah dia sudah merujuka hal ini kepada pihak yang lebih apakar @ tidak. Katanya mereka berdua sudah bertemu doktor pakar & doktor telah mengesahkan bahawa beliau tidak mempunyai sebarang masalah kesuburan tetapi masalah itu adalah berpunca daripada suami beliau.

Tak perlu saya panjangkan maslah tersebut. Apa yang perlu kita ikhtiarkan di sini ialah dengan mengambil supplement yang boleh membantu meningkatkan kesuburan sang suami.

Antara vitamin yang di cadangkan ialah VITAMIN E & ZINC COMPLEX



Kedua2 vitamin ini sangat sesuai di ambil oleh lelaki bagi meningkatkan kesuburan mereka. Dengan pengambilan yang konsisten, tidak mustahil masalah yang di alami dapat di atasi



**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease**

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
 BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment