.

Thursday 26 June 2014

Set Kurus Shaklee:- Lecithin Dan Herblax Yang Wajib Anda Cuba




Ramai yang berebut-rebut order set kurus Shaklee ni. Kenapa ye?

Puasa dah tak lama. Tinggal 2 hari aje lagi. Dalam puasa ni agak2 makin kurus ke makin gemuk??? Hahaha... boleh tanya diri sendiri ya anda kategori mana. Ramai yang nak kurus tapi tak tahu cara & bagaimana. Kita tak boleh berharap kepada diet semata2. Kita juga perlukan makanan tambahan untuk membantu percepatkan proses penurunan berat badan.

Dalam Shaklee, ada beberapa set yang sering menjadi pilihan. Bagi mereka yang tidak mempunya bajet yang besar boleh lah mencuba Lecithin & Herblax ini.

Lecithin sebagai ejen yang membantu kita membakar lemak2 berlebihan manakala Herblax sebagai ejen yang membantu untuk menyingkirkan lemak2 tersebut melalui perkumuhan.

Dengan pengambilan yang konsisten in shaa Allah tidak mustahil kita mampu mendapat berat badan ideal seperti yang kita inginkan.

Di sini saya sertakan testimoni mereka yang dah berjaya menurunkan berat badan dengan pengambilan yang konsisten.







**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease** BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment