.

Tuesday 3 June 2014

Jom Kenali Shaklee...





Assalamualaikum... hai semua...

Bersiaran lagi kita pada 3 jun 2014... Dah tiga hari kita lewati bulan Jun ini.. Sedar tak sedar tak lama lagi nak puasa kan?? Dah ready ke??? Jika sudah, alhamdulillah....

Ok, berbalik kepada Shaklee. Di sini saya nak kongsikan dengan anda tentang sejarah Shaklee ini. Pasti ramai yang masih belum mengetahuinya kan??

Jom teruskan membaca... Membaca amalan yang mulia kan ??? Rugi tau kalau tak kenal Shaklee ni...

Pengasas Shaklee yang sememengnya tersohor seantero dunia bernama Dr Forrest C Shaklee.. Shaklee bukan sahaja di Malaysia, malah berada di seluruh dunia tetapi di sini saya fokuskan kepada Shaklee Malaysia sahaja ye..

Shaklee's Product (Malaysia) SDN BHD merupakan anak syarikat SHaklee Corporation yang berada di Amerika Syarikat. Shaklee Malaysia telah mula beroperasi sejak tahun 1995. Masa tu saya baru je tingkatan 1. Tak kenal pape pun lagi.. hihi.... Tempat pertama ia memulakan operasi adalah di Subang Jaya , Selangor serta ada 6 buah cawangan yang lain iaitu di Pulau Pinang, Perak, Kuala Lumpur, Johor, Kelantan & Sabah.
Shaklee Malaysia memulakan perniagaan mengikut garis panduan Akta Jualan Langsung 1993 dengan lesen jualan langsungnya bernombor AJL93747.

Shaklee juga mematuhi syariah. Jadi kita tidak perlu ragu2 untuk menyertai Shaklee bagi mengembangkan lagi ekonomi kita...

Ramai anak Melayu kini yang mengorak langkah menjadi Jutawan di usia muda hanya dengan menyertai Shaklee ini. Yang penting ada kehendak & kemahuan. Selebihnya amalan rohani jangan kita lupakan. In shaa Allah jika kita seimbangkan kedua2nya iaitu dunia & akhirat, pasti kita akan berjaya..

Saya dah menyertai keluarga Shaklee ini...
Anda bila lagi???



BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
 EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment