.

Saturday 28 June 2014

Khasiat Herbal Blend Shaklee




Sebenarnya dah lama pendam rasa nak dapatkan herbal blend shaklee ni. Di sebabkan selalu out of stock, saya tak dapat nak memilikinya.

Setiap hari asyik terbaca entri kawan-kawan mengenai khasiat & kebaikan herbal blend ni. Ada saja yang memuatnaik testimoni herbal blend ni.

Beberapa hari yang lalu rupa2nya Shaklee dak restok semula herbal blend ni. Tapi masa tu saya buat tak kisah je. Ntah macam mana, bila terbaca whatsapp dari kawan2 yang herbal blend ni sangat2 berguna untuk anak masing2 barulah terdetik di hati ini nak order. 

Mungkin rezeki saya. Akhirnya dapat juga satu herbal blend ni. Pagi2 lagi abang posmen dah datang hantar. Syukur alhamdulillah. Terus buka & sapu pada anak2. In shaa Allah beberapa hari lagi saya akan update perkembangan terkini ya.

Ramai yang tidak tahu khasiat & kebaikan herbal blend ni. Di sini saya kongsikan dengan anda kebaikan2 yang di miliki herbal blend

1. MERAWAT GATAL2 @ ECZEMA
2. MELEMBUTKAN TUMIT YANG PECAH
3. MENGUBATI LUKA/LECUR
4. MENGHILANGKAN PARUT CAMPAK@ CHICKEN POX
5. RUAM PADA BAYI
6. SEBAGAI LOTION UNTUK KEGUNAAN HARIAN

Di bawah ini saya sertakan testimoni kawan2 saya yang menggunakan herbal blend





**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment