.

Wednesday 11 June 2014

Mealshakes Gemukkan Anak??? Betul ke???




Wah, seronok kan kalau tengok anak-anak kita membesar & sihat macam dalam gambar ni... Ibulah orang pertama yang sangat gembira. Si ayah pastinya hanya tersenyum. Namun bukan semua kanak-kanak mempunyai selera makan yang kuat untuk membantu merekan membesar. Sesetengah daripada mereka amat sukar untuk makan.

Di sini saya ingin berkongsi tips bagaimana menambah sekera makan untuk anak-anak anda. 
1. Sediakan makanan yang menjadi kegemaran mereka
2. Bertanya kepada mereka apakah menu yang ingin di nikmati pada setiap hari
3. Pelbagaikan warna dalam sayur-sayuran agar lebih menarik minat mereka untuk makan
4. Berikan mereka Mealshakes shaklee sebagai makanan tambahan



Benarkan mealshakes ini  boleh membantu gemukkan anak-anak anda???
Ya, benar. Saya sendiri telah mempraktiskannya kepada anak saya. Dengan pengambilan sesudu setiap hari sebelum makan, selera makan anak saya meningkat dengan mendadak. Sehinggakan di tengah-tengah malam pun masih ingin makan. 

Jika ini berterusan, tidak mustahil ia boleh gemukkan anak-anak. 

1 Canister mealshakes boleh bertahan sehingga 2 bulan untuk di minum anak-anak. Jimat kan???
Harganya cumalah RM114 sahaja termasuk pos. 

Bukan hanya untuk menggemukkan kanak-kanak tetapi ia juga boleh membantu meningkatkan berat badan orang dewasa. Yang penting, pengambilannya haruslah konsisten.


Cubalah hari ini!!!


BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment