.

Thursday 12 June 2014

Hebatnya Basic H Shaklee!!!




Assalamualaikum semua...

Hari ni rasa macam rajin sikit nak mengemas rumah. Pagi-pagi lagi saya menjengah ke dapur untuk memasak sarapan anak-anak & kemaskan peti sejuk yang dah lama bersawang. Rupanya banyak juga sayuran saya yang agak layu. Kalau sekali pandang memang dah tak lalu nak makan kan sebab dah layu sangat. 

Tiba-tiba saya terfikir.... saya kan ada Basic H Shaklee!! Apa salahnya saya mencuba sendiri keajaiban produk Shaklee yang satu ni. Terus saya capai botol basic H & titis hanya 2 titis sahaja ke dalam besen yang saya isikan dengan air biasa. 

Saya masukkan daun salad yang layu ke dalam besen tersebut & saya biarkan selama 1/2 jam. Sementara daun salad itu di dalam besen, saya meneruskan lagi kerja2 mengemas ruang dapur. 


Ini gambar daun salad yang belum saya rendam


Ini gambar yang saya rendam


Pada awalnya saya hanya ingin merendam daun tersebut 15 minit sahaja tetapi saya terlupa kerana asyik mengemas bahagian2 lain di dapur. Dah 30 minit barulah saya teringat & segera menjenguk daun salad yang saya rendam tadi tu.
Alangkah terkejutnya saya. MasyaAllah. Kuasa Allah menentukan segalanya. Kita sebagai manusia hanya berikhtiar kan??? Memang menakjubkan. Daun yang hampir layu & hampur saya buang kembali segar seperti baru di petik!!!



Ini gambar yang selepas saya rendam selama 1/2 jam

Orang kata, tak cuba tak tahu. Dah cuba baru tahu kan??? Memang rugi mereka yang was-was dengan Basic H Shaklee ini.. Sebotol, banyak kegunaanya & tahan berbulan2 lamanya...

Harganya hanyalah RM46 sahaja. Sangat berbaloi2 dengan khasiat & kebaikannya

Cubalah hari ini di rumah anda!!!



BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment