.

Monday 30 June 2014

Set Gout Shaklee





Assalamualaikum WBT...

Selamat pagi semua. Ramai yang muda2 sekarang ni dah kena gout. Gout ni bukan penyakit orang tua2 sahaja tau. Boleh menyerang sesiapa sahaja. Pernah saya dengar perbualan dari seorang rakan yang dia sudah terkena penyakit ini. Bisanya hanya Allah sahaja yang lebih mengetahui. 

Namun begitu, shaklee ada set cadangan yang boleh membantu kita mengatasi masalah penyakit ini. Jika di amalkan secara konsisten, in shaa Allah tidak mustahil ia dapat di ubati.

Antara vitamin yang di cadangkan Shaklee ialah:-

1. Alfalfa
2. AJHT
3. Performance Drink
4. Omega Guard

Abah saya sendiri mengalami penyakit gout ini. Apabila ia menyerang, sendi2 di tangan & kaki menjadi bengkak. Ini menyebabkan kesukaran untuk bergerak. Bukan hanya sukar bergerak malah sakit yang berdenyut2 itu amat menyeksakan.


Biasanya penyakit gout ini berpunca dari keturunan, pemakanan & masalah buah pinggang. Makanan yang sepatutnya di elakkan oleh pesakit gout adalah seperti memakan dalaman binatang seperti hati, paru2, otak, limpa, ikan bilis, sardin, kembung, daging cincang,makanan bercengkerang seperti ketam, udang, kerang, kekacang & bijirin




**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease**


 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
 BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
 EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment