.

Wednesday 11 June 2014

Apa yang bestnya ESP Shaklee ni???

Tengah bersantai-santai dengan keluarga sambil minum petang ni membuatkan saya teringat stok Shaklee di dalam kabinet dapur. Mealshakes dah abis 2 canisters. Tinggal 1 sahaja lagi. ESP pun dah 2 canisters juga. Baru pagi tadi buka canister baru.
Memang hebat penangan Shaklee ni. Sekali minum ESP boleh buat saya ketagih. Sehari mesti paling kurang pun 2 sudu saya ambil. Kalau rajin, sampai malam pun ambil lagi untuk sudu yang ketiga.
Apa yang best sangat tentang ESP ni??? Mesti ramai yang tidak tahu kan???
ESP di hasilkan daripada soya non GMO. Sebab itulah saya tak risau walaupun setiap hari ambil ESP ni. Soya2 lain ang biasa kita beli di kedai atau pasaraya adalah soya GMO. Yang non GMO adalah kategori soya yang selamat untuk di minum. Jadi, saya amat yakin dengan soya ESP ni.
Yang membuatkan saya jatuh cinta dengan ESP ini ialah ia membekalkan tenaga yang segera kepada badan saya.
Al maklumlah suri rumah tangga kan. Banyak kerja seharian yang perlu di lakukan. Jadi, kita memerlukan tenaga lebih untuk semua tu.
Saya sememangnya tidak risau lagi kerana sejak mengamalkan minum ESP badan menjadi lebih bertenaga & cergas.
Selain itu, ESP juga memberikan kecerahan kulit & kekuatan kepada rambut saya.
Tidak mustahil lah kenapa saya menyukai ESP kerana khasiatnya yang pelbagai.
Ibu-ibu di luar sana yang masih tercari-ari supplement yang sesuai, eloklah mencuba ESP shaklee ini.
Sangat berbaloi-baloi..
1 canister hanya berharga RM150 sahaja.
Boleh bertahan sehingga 2 bulan untuk di nikmati.
Jimat kan???
Bagi anda yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang ESP ini, boleh lah menghubungi saya di 012-3789284 Puan Nursimatun

0 comments:

Post a Comment