.

Sunday 14 September 2014

Set Intim Suami Isteri Shaklee






Ingin menghangatkan malam-malam anda bersama pasangan??

Pernah Kak Tun  bersembang-sembang kosong dengan seorang sahabat mengenai kenangan-kenangan di zaman sekolah dulu. Banyak kenangan manis dan pahit yang kami lalui. Dari satu topik ke satu topik perbualan. Akhirnya terkeluar juga topik rumahtangga.

Dia agak malu-malu untuk memulakan bicara dan Kak Tun tidak memaksa. Namun akhirnya dia mengalah. Lantas memulakan bicara dengan rasa malu yang menebal. Di ceritakan kepada Kak Tun tentang dirinya yang agak dingin dalam hubungan kelamin bersama suami.

Dia tidak tahu apakah puncanya berlaku keadaan seperti itu. Hendak di katakan akibat letih kerana bekerja, tidak juga. Mungkin di sebabkan keadaan dingin terhadap suami ini merupakan salah satu faktor, dia sukar untuk hamil.

Atas nasihat dari hati ke hati, Kak Tun sarankan dia mengambil set intim dan subur suami isteri. Sebagai salah satu ikhtiar. Kita tidak boleh hanya berserah. Kita mesti berusaha dan melakukan sesuatu demi rumahtangga kita.

Alhamdulillah, kini dia hamil hampir tujuh bulan kalau tak sialp Kak Tun. Dia mengucapkan terima kasih kerana memperkenalkan kepadanya Shaklee ini. Sekarang dia juga ahli Shaklee di bawah tajaan Kak Tun. Sungguh hebat kuasa Allah. Menemukan Shaklee dengan yang benar-beanr memerlukan.




Dalam set intim suami isteri, Vitamin E sangat memainkan peranan seperti:-

#Tahan lebih lama (tenaga seksual)
#Lebih mudah terangsang
#Orgasma yang lebih kerap
#Menstabilkan hormon seks
#meningkatkan kiraan sperma lelaki (suami)

Bacaan lanjut anda boleh dapati dalam entri saya ini>>>Vitamin E




Bagi alfalfa pula, peranannya ialah:-

#Membantu mengurangkan masalah keputihan yang boleh mengganggu hubungan kelamin suami isteri
#Bertindak sebagai kacip fatimah yang boleh membantu membaikpulih otot di bahagian Miss V
#Bertindak sebagai pelincir di bahagian Miss V


Bagi mereka yang sudah berumahtangga, tidak perlu malu-malu untuk berkongsi masalah tetapi haruslah memilih orang yang tepat untuk berkongsi. Pilihlah mereka yang boleh membantu kita...

Masalah dingin dalam hubungan suami isteri bukanlah masalah yang boleh di pandang remeh. Oleh itu, marilah kita berikhtiar untuk menyemarakkan semula hubungan suami isteri ini dengan bantuan supplemen yang di yakini keberkesanannya. Set intim suami isteri Shaklee ini adalah satu pilihan yang tepat.

Teringin mendapatkan sendiri produk ini??

Buat tempahan anda di sini>>>Beli Sendiri Vitamin E
                                                       Beli Sendiri Alfalfa


Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan diskaun hebat, boleh lah menyertai kami sebagai ahli Shaklee hari ini.. Dengan bayaran serendah RM65 seumur hidup, anda mampu merealisasikan impian anda!!


**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 


BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

1 comment:

  1. Pengantin baru, boleh cuba set ini!


    Jenguk entry terbaru saya
    http://bit.ly/ZmkKGh

    ReplyDelete