.

Saturday 6 September 2014

Kehebatan Basic H Shaklee




Basic H Shaklee


Assalamualaikum.... Hai... morning semua!

Salam pagi ahad semua... Sudah sarapan? Cuti-cuti hujung minggu begini pasti ada yang masih bermalas-malasan di tempat tidur masing-masing bukan?

Jom bangun segera. Banyak perkara yang boleh di buat di hari cuti begini tau!. Anda boleh kemas rumah, berkebun, bersenam bersama keluarga, pergi berkelah atau membawa keluarga anda bersiar-siar..

Menyebut tentang mengemas rumah, pasti ramai di kalangan ibu-ibu yang sering merungut bahawa mereka penat menyental lantai, periuk, kuali, bilik air dan juga peralatan lain di dalam rumah. 

Dengan teknologi Shaklee anda kini tidak perlu lagi berpenat lelah untuk menyental!

Wow, hebat bukan? Dengan adanya cecair serbaguna Basic H, semua kerja menjadi sangat mudah dan menjimatkan masa anda. Basic H ini di rumus khas dari ekstrak kelapa dan jagung. Kedua-dua ini  adalah sumber semulajadi yang sangat mesra alam.

Sesuai dengan konsep SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN DAN SENTIASA MESRA ALAM, Basic H Shaklee sangat sesuai untuk kegunaan anda di rumah.

Shaklee bukanlah produk baru di pasaran  kesemua produk Shaklee mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan Mendapat pengiktirafan HALAL dari ISA. 

Jom baca mengenai Kehebatan Basic H ini..

Anda pasti terpegun jika mengetahui bahawa Basic H ini sebenarnya pelbagai guna. Bukan sekadar untuk mengilatkan lantai rumah malah ia boleh di buat untuk mencuci sayuran, buahan, mencuci tempat luka dam bermacam-macam lagi.

Memang menarik. Anda teringin mendapatkan produk hebat ini?? 






**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease**

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK 
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

3 comments:

  1. basic h..multi purpose cleaner terawesome dr shaklee.. bagus utk cuci sayur, botol susu Dan byk lagi..

    jemput singgah blog say a...

    http://mommydarwisya.blogspot.com/2014/09/testimoni-mealshake-collagen-powder.html?m=1

    ReplyDelete
  2. thanks dear. in shaa Allah nanti saya jenjalan kt sana ye...

    ReplyDelete
  3. thanks dear. in shaa Allah nanti saya jenjalan kt sana ye...

    ReplyDelete