.

Sunday 21 September 2014

Set Hamil Shaklee Trimester 1



vitaminterbaikku.blogspot.com



Kehamilan merupakan satu pengalaman terindah bagi seorang wanita bergelar isteri. Namun begitu bukan semua wanita bernasib baik boleh hamil dengan mudah.  

Bagi mereka yang pernah mengalami masalah sewaktu kehamilan pertama, pasti akan tercari-cari sesuatu sebagai persediaan awal untuk hamil kali kedua. Sebagai contoh, menmbeli makanan tambahan yang boleh membantu mengatasi masalah yang di alami.

Kehamilan inni boleh di bahagikan kepada peringkat TRIMESTER 1, TRIMESTER 2 dan TRIMESTER 3. Setiap peringkat menunjukkan perkembangan bayi di dalam kandungan. Semakin besar bayi di dalam kandungan, semakin si ibu memerlukan bantuan dari makanan tambahan kerana si bayi akan menyerap khasiat dari badan si ibu tadi.



Bagi setiap peringkat, keperluannya adalah berbeza. Dalam entri ini saya akan terangkan mengenai Set Hamil Shaklee Trimester 1 yang sangat di perlukan oleh ibu-ibu di luar sana.

Set Hamil Shaklee Trimester 1 mengandungi 4 produk utama iaitu 

* Vitalea
~Multivitamin dan zat besi yang penting bagi pembinaan darah dan pembesaran janin. Membantu menstabilkan bacaan HB bagi ibu yang hamil



* Vitamin C Sustained Released
~Membantu mengekalkan pertahanan antioksidasecara semulajadi, membina keuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang,otot dan salur darah.



* B Complex
~Lengkap dengan asid folik yang sangat penting bagi pembinaan tulang dan bagi mengelakkan kecacatan pada janin, mengurangkan risiko kecacatan saraf pada bayi.




* Ostematrix
~membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan mengurangkan sakit belakang




Anda juga boleh mengambil ESP sebagai tambahan bagi membantu menguatkan rahim. Ini kerana ada sesetengah wanita, rahim mereka tidak kuat. Ini boleh mengakibatkan keguguran di awal kehamilan.




Bagi anda yang ingin mendapatkan semua produk di atas, boleh dapatkan sendiri dengan membuat pembelian terus pada link ini>>>







Choppp!!

Teringin untuk mendapatkan harga kasih sayang yang lebih murah??

Jom mendaftar sebagai ahli Shaklee hari ini. Pelbagai tawaran menarik yang Shaklee tawarkan kepada mereka yang layak sahaja.

Untuk mengetahui cara mendaftar, sila ke >>> CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE




**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease**

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

1 comment:

  1. set yg buatku jatuh chenta dgn shaklee!
    jemput singgah ye kak tun...http://umihabibi.blogspot.com

    ReplyDelete