.

Tuesday 2 September 2014

Promosi Berganda Bulan September!!






PROMOSI BERGANDA



Alhamdulillah.... Setiap bulan ada sahaja promosi hebat..


Ramai sebenarnya yang tertunggu-tunggu promosi yang Shaklee buat pada setiap bulan. Bulan Ogos yang lalu telah berlangsung promosi GLA. Bulan ini lagi menarik tau!! 

Promosi Berganda Bulan September menawarkan Mealshakes dan Collagen Powder!! Hebat bukan?? Rugi kalau tak rebut peluang hebat ini. Dengan setiap pembelian Mealshakes sebanyak 3 botol, anda layak mendapat 1 botol secara percuma. Manakala dengan setiap pembelian 6 kotak Collagen Powder pula anda layak dapat 1 kotak secara percuma.

Apa istimewanya Collagen Powder?

Collagen Powder Shaklee ini mengandungi 4000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari , sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi. Ia sangat mudah di serap oleh tubuh badan kita. Jadi, ia sangat sesuai di ambil oleh mereka yang mengalami masalah kulit muka yang gelap, kusam dan tidak bermaya. Anda mungkin boleh merujuk kepada entri saya, Collagen Powder untuk mengetahui khasiat yang terdapat di dalam Collagen Powder Shaklee ini..

Antara testimoni bergambar yang menunjukkan kesan terhadap pelanggan yang pernah menggunakan Collagen Powder Shaklee ini anda boleh lihat pada gambar di bawah. 



Apa istimewanya Mealshakes?

Mealshakes Shaklee ini sangat terkenal di kalangan ibu bapa dan mereka yang ingin menambah berat badan. Ia di hasilkan bersesuaian untuk semua golongan iaitu bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, atlet, orang sakit, orang yang sibuk bekerja, orang yang suka mengambil makanan segera dan juga mereka yang hanya memakan sayuran (vegetarian).

Dalam entri Khasiat Mealshakes yang lalu saya ada kongsikan dengan anda khasiat-khasiat Mealshakes kepada kita. 

Jadi mengapa tunggu lagi?? Jom dapatkan kedua-duanya hari ini juga!!

Anda berminat untuk membeli sendiri Produk Shaklee ini??


Nak dapatkan penjimatan hebat??

Jom sertai saya sebagai ahli Shaklee. Memang menarik!!






**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease**

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
 BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

1 comment:

  1. wow...promosi mea shakes dan collagen powder memnag ditunggu ramai....dapatkan segera ..!!
    http://bit.ly/1lwa95x

    ReplyDelete