.

Tuesday, 2 December 2014

Tampil Cantik Menawan Tanpa Jerawat Dan Jeragat Di hari Bahagia? Apakah Caranya?

Tampil Cantik Menawan Tanpa Jerawat Dan Jeragat  Di hari Bahagia? Apakah Caranya?

Hari bahagia bakal menjelma?? Tapi muka masih bermasalah? Risau kan? Ramai bakal pengantin menghadapi situasi ini... Dulu-dulu saya pun begitu.. Maklumlah hari yang paling penting dalam hidup kan...

Percaya atau tidak, boleh di katakan 100% pengantin perempuan akan bersedia lebih awal berbanding pengantin lelaki. Baik dari segi kecantikan luaran mahupun kecantikan dalaman.

Kebiasaannya kaum lelaki tidak begitu mengambil berat tentang penjagaan wajah mereka (ini kajian ke atas suami sendiri... hihihi)

Kaum wanita terutamanya yang bakal melangsungkan perkahwinan, akan membuat persediaan awal untuk kelihatan cantik di hari bahagia mereka nanti.

Cuba anda lihat gambar di bawah.. pernahkah anda mengalami masalah kulit wajah seperti ini??


Sedih kan? Semakin hampir hari bahagia semakin banyak pula yang menjelma.. Kalau sekadar yang halus-halus mungkin tidak mengapa...tetapi kalau yang besar dan bernanah begini?? Apa tindakan anda?

Punca-punca jerawat

Menurut Dr Haseenah punca terjadinya jerawat ini ialah daripada hormon, bakteria,pemakanan, stress, alat solek, cahaya matahari dan pakaian. Info lanjut boleh baca di sini.

Cara atasi jerawat melalui petua

Pelbagai kaedah di gunakan untuk mengatasi masalah jerawat ini. Baik secara petua lama mahupun baru.

Antara petua yang sering di gunakan ialah menggunakan kulit kayu manis yang di kisar halus. Letakkan sedikit air dan lumurkan pada tempat yang di tumbuhi jerawat tadi.

Petua yang sering saya buat di zaman remaja pula ialah dengan menggunakan serbuk teh. Ambil 3-4 sudu makan serbuk teh. Masukkan ke dalam besen. Kemuadian tuang air panas mendidih ke dalamnya. 

Biarkan teh kembang sebentar. Selepas itu,  halakan muka pada besen berkenaan. Gunakan kain tuala untuk menutupi kepala. Lakukan selama beberapa minit. Ulang setiap hari. In shaa Allah jerawat akan beransur kurang.

Namun begitu, di zaman yang serba moden ini, banyak terdapat vitamin yang boleh membantu menatasi masalah jerawat ini.

Antaranya ialah Vitamin C Sustained Released... 


Antara khasiat yang terdapat pada vitamin C ini ialah:- 

*Membantu membentuk kolagen
*Membantu memperbaiki simptom pendarahan
*Membantu memerangi kanser
*Membantu memperbaiki insomnia
*Membantu mengekalkan kolesterol sihat
*Membantu mengurangkan tekanan darah
*Membantu mengatasi stress
*Membantu mencantikkan dan mencerahkan kulit
*Membantu mencegah pembentukan pigmen yang menyebabkan jeragat

Vitamin C ini di kategorikan sebagai vitamin larut air yang mana ia dilepaskan secara perlahan-lahan di dalam tubuh kita..

Testimoni pengguna










Harga pasaran bagi sebotol Vitamin C hanyalah RM92.50. Ia mengandungi 180 tablet yang mana sebotol ini boleh bertahan sehingga 6 bulan penggunaan.

Namun begitu, di bulan Disember ini, Shaklee menawarkan harga promosi yang sangat menarik..

Dengan setiap pembelian 6 botol Vitamin C atau E, anda layak mendapat sebotol lagi secara percuma!!


Anda juga boleh mendapatkan penjimatan sebanyak 5% dengansetiap pembelian 2 botol vitamin C atau E ini!


Nak jimat lagi??

Jom sertai kami sebagai ahli shaklee hari ini!! Penjimatan yang sangat-sangat hebat bakal anda perolehi. Malah anda juga boleh menjana pendapatan bersama kami di Shaklee..

Jangan tunggu lagi... Bertindaklah sekarang!!

**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM:- 
012-3789284 
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE 
EMAIL:- nursimatun@gmail.com 
Shaklee ID :- 1091465 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

12 comments:

  1. Lepas amalkan 2 vitamin ni tak segan dah nak jumpa orang. Bukan sahaja cantik di hari bahgia malah hari-hari biasa pun cantik... :)

    ReplyDelete
  2. bukan sahaja nak kulit cantik di hari bahagia je, kalau boleh sentiasa cantik dan hari2 bahagia dengan kulit yan gbukan sahaja sihat cantik, tetapi dalaman pun sihat
    promo yang buat saya hampir terpengsan kegembiraan

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah lepas sy ambil vitamin e masalah jeragat kat muka terus hilang.sangat berpuas hati dengan produk shaklee

    ReplyDelete
  4. Ramai yg dah Alami perubahan kan.. Mksdnya Mmg berkesan.. Perubahan kekal plak tu.. Kalau dok ttup dgn foundation smpai Bila tak hlang.. Hehe
    SAYA PENGSAN SEMPENA PROMOSI DISEMBER

    ReplyDelete
  5. Saya mmg pengamal tegar vitamin c dan vitamin e. .mmg puashati

    SELAMAT TINGGAL GASTRIK

    ReplyDelete
  6. Nak putih n kecutkan jerawat, vit c..
    Nak buat scrub buang sel kukit mati kat muka, alfalfa..
    Nak ilangkannjeragat, vit e..
    Nak gebu gebas, esp..
    Rajin buat+makan supplement result dia in sya allah mantop!

    ^_^

    JommSihatDanCantik -> CARA MEMBUATKAN KULIT MUKA BENAR-BENAR BERSIH

    ReplyDelete
  7. Kulit yang cantik memang menjadi idaman. Dah beranak pinak ni lagilah nak kelihatan cantik supaya orang kata 'wah cantiknya kulit mommy ni'.
    Pengedar Shaklee Semenyih 

    ReplyDelete
  8. Nak kena order juga ni vitamin C dan vitamin E ni...baru lah dapat wajah yang cantik berseri walaupun bukan pengantin baru...

    jom buang lemak dengan lecithin shaklee

    ReplyDelete
  9. Mau stress pengantin bila sampai hari bahagia, muka penuh dengan jerawat.Mula la malu-malu sebabnya rasa tak yakin dengan kehadiran musuh di muka..

    Mencari Cara Atasi Jerawat Dan Parut Yang Memburukkan Wajah

    ReplyDelete
  10. Opkos nak cantik hari bahagia. Taknak ada jerawat walau kecik pun. Sebab tu pentingnya langkah penjagaan awal

    ReplyDelete