.

Sunday 9 November 2014

Bakal Pengantin Risau Nak Menghadapi Malam Pertama Kerana Masalah Dalaman. Bacaan untuk 18SX Sahaja!!!



Kisah Bakal Pengantin Risau Nak Menghadapi Malam Pertama Kerana Masalah Dalaman


Malam Petama!!!!

Pernah dengar mengenainya? Bagi mereka yang sudah dan bakal mendirikan rumah tangga, saya rasa anda pasti arif mengenai hal ini. Malam pertama ini bermaksud malam pada hari pertama setelah sah diijabkabulkan. Anda dan pasangan sudah mempunyai hubungan yang halal di sisi Allah.

Namun begitu, saya yakin ramai gadis di luar sana yang mengalami masalah dalaman, pasti akan berasa risau. Ini kerana mereka tentunya tidak mahu menghampakan bakal suami mereka nanti.

Apakah masalah dalaman yang di maksudkan?

Masalah dalaman yang maksudkan di sini ialah masalah dari segi kesihatan rahim dan juga di sekitar Miss V. Ada sesetengah anak gadis yang dapat mengesan masalah-masalah ini di peringkat awal dan ada juga yang tidak menyedari mereka mengalami masalah tersebut. 

Bagi mereka yang mengalami masalah berkaitan rahim, biasanya berkaitan dengan senggugut. Senggugut di sini bermaksud, kesakitan yang di alamai oleh gadis ketika mereka di datangi haid. Keadaan ini amatlah menyeksakan. Kesakitannya tidak tertanggung sehinggakan ada yang terpaksa di masukkan ke dalam wad hospital selama beberapa hari. 

Masalah yang berkaitan dengan Miss V pula ialah keputihan. Keputihan ini boleh menjadi semakin teruk sekiranya tidak di rawat dengan segera. Jangan pandang remeh soal ini. Sekiranya anda membiarkan ia tanpa di rawat, sudah pasti Miss V anda berisiko untuk terkena jangkitan kuman dan boleh menyebabkan masalah-masalah lain pula yang berlaku.




Cerita bakal pengantin

Berbalik mengenai cerita bakal pengantin tadi, ingin saya kongsikan di sini tentang cerita seorang teman. Beliau bakal mendirikan rumah tangga dalam tempoh 1-2 tahun lagi. Tetapi apa yang merungsingkan beliau ialah masalah keputihan dan period pain yang di hidapinya. Setiap hari, beliau asyik terfikir, adakah bakal suaminya nanti boleh menrima dirinya yang bermasalah ini. 

Untuk pengetahuan anda semua, masalah senggugut dan keputihan melampau boleh menggangu kesihatan seks wanita. Pernah terjadi kes, seorang wanita yang menagalami senggugut teruk dari awal remaja sehinggalah sekarang setelah berbelas-belas tahun berkahwin tetapi masih belum di kurniakan anak.

Ini lah masalah yang membimbangkan kaum wanita terutamanya anak-anak gadis yang bakal mendirikan rumah tangga, Setelah berkahwin dan jika lambat mendapat zuriat, mulalah mendapat perhatian mertua. Tetapi bukan semua mertua begitu. Ada juga yang memahami.

Pada teman-teman terdekatlah tempat beliau meluahkan rasa. Sedih dan risau dah sebati dalam jiwa. Namun, sebagai seorang teman, pelbagai nasihat dan cara yang di kongsikan dengan beliau untuk mengatasi masalah ini.

Apakah set cadangan untuk masalah ini?


Set cadangan ialah Garlic dan Alfalfa untuk mengatasi masalah keputihan. Bagi yang mengalami masalah senggugut, anda di sarankan agar mengambil GLA Complex





Testimoni alfalfa dan GLA Complex








Bertindaklah sekarang sebelum terlewat... Tidak perlu tunggu sakit baru mencari vitamin-vitamin ini. Buatlah persediaan awal sebelum anda mendirikan rumahtangga. Bukankah mencegah itu lebih baik dari mengubati???

Fikir-fikirkanlah...


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan set-set terbaik Shaklee ini anda boleh menghubungi saya dengan kadar yang segera. Harga yang jauh lebih murah dari pasaran khas untuk mereka yang bergelar ahli sahaja!!!


**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM:- 012-3789284 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com Shaklee ID :- 1091465 Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

14 comments:

  1. Alfalfa mmg best - 1001 khasiat & manfaat

    ReplyDelete
  2. Amalkan mengambil alfalfa utk kesihatan dalaman para wanita...
    Alfalfa bestttt!

    Peminatvitamin.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. First produk yg buatkan ku jatuh hati ialah alfalfa. Terbaik Mantop derr!!

    AKU TERCEKIK TULANG IKAN



    ReplyDelete
  4. Berkesan untuk sape2 yang menghadapi keputihan..meh cuba..

    Siapa Perlukan Omega Guard?

    ReplyDelete
  5. Alfalfa teman baik kaum hawa...

    ReplyDelete
  6. Saya peminat Alfalfa. Tak boleh tinggal!!
    Banyak kebaikkan nya


    kek keju mentega

    ReplyDelete
  7. Keputihan kalau dibiarkan sahaja akan memudaratkan diri sendiri....abang pun lari

    ReplyDelete
  8. Set keputihan dan GLA memang terbaik...rasailah sendiri :D

    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete
  9. Alfalfa memang terbaik....banyak kebaikkan drpd alfalfa nie..

    ReplyDelete
  10. alfalfa memang terbaik untuk wanita yang sudah berkahwin.. anak dara juga boleh mengamalkan alfalfa ini untuk menangani masalah semenjak dari awal..

    ReplyDelete
  11. memang terbaik set keputihan shaklee ni...pelanggan saya pun ramai yang dah setel masalah keputihan...

    Derita Pesakit Gout Ingin Cepat Pulih Akibat Terlalu Sakit | Diari Mama

    ReplyDelete
  12. banyak ye review yang baik utk alfalfa ni :)

    ReplyDelete