.

Friday 23 May 2014

SAYA PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK DI KAWASAN KERAMAT, SETIAWANGSA, WANGSA MAJU, KAMPUNG DATOK KERAMAT, KUALA LUMPUR


Assalamualaikum semua.... Hai....

Anda pengguna tegar Shaklee??? Sukar nak dapatkan produk terbaik ini di kawasan anda??? Jangan risau...
Saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Keramat, Setiawangsa, Wangsa Maju & Kampung Datok Keramat, Kuala Lumpur.

Bagi yang berada di sekitar kawasan yang saya nyatakan tu, boleh mendapatkan rangkaian produk Shaklee daripada saya. Tak perlu nak di poskan lagi... 

Caranya senang sahaja. Anda hanya perlu nyatakan jenis produk yang anda ingin tempah. Kemudian, kita set kan masa & tempat yang sesuai untuk bertemu...

Sangat mudah. Tak perlu menggunakan khidmat pos bagi yang berada di sekitar kawasan ini.


BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment