.

Tuesday 27 May 2014

Penipuan Shaklee Yang Tidak Di Ketahui Umum!!!!




Assalamualaikum & selamat pagi semua....!!!!

Sejak akhir-akhir ini semakin banyak penipuan yang Shaklee lakukan tetapi tidak didedahkan umum!!!
Mengapa ini berlaku??? Apa puncanya??? Apa cerita sebenar di sebalik semua ini???
Ramai yang tertanya-tanya kan??? Apa penipuan yang Shaklee lakukan???

Salah satu penipuan yang Shaklee lakukan terhadap orang ramai adalah mengenai produknya!!! Kononnya bukan main hebat lagi produk keluaran Shaklee ini. Tetapi apa yang ingin saya dedahkan di sini, sebenarnya produk2 keluaran Shaklee ini BUKAN sekadar HEBAT malah adalah SUPER HEBAT!!! EXTRAVAGANZA!!!! MABELES lah!!!!

Hari demi hari banyak testimoni pengguna yang saya terima dari pengguna2 tegar Shaklee. Jadi mengapa harus kita sangkalkan KEHEBATAN produk ini??? Terbukti berkesan jika si pemakan yang mengambilnya berdisiplin tinggi & sangat menjaga konsistensi dalam pengambilan vitamin2 Shaklee ini. 

Yang hodoh semakin bertambah seri....
Yang sakit semakin bertambah sihat...
Yang gemuk semakin kurus...
Yang monyok semakin cergas....

Tak kurang juga mereka yang bercakap tentang produk Shaklee ini. Baik dari segi positif mahupun negatif. Yang selalu bercakap negatif biasanya adalah mereka yang mengambil supplement Shaklee tetapi tidak berkesan. Mengapa ini boleh berlaku???

Menurut kajian rawak yang saya buat, kebanyakan mereka yang tidak berdisiplin & konsisten dalam mengambil supplement Shaklee sudah pasti mereka tidak mendapat kesan seperti yang diingini. 

Setelah itu mereka akan sebarkan kepada umum bahawa Shaklee sebenarnya tidak berkesan. 

Untuk pengetahuan pembaca semua,keberkesanan Shaklee adalah untuk tempoh jangkamasa panjang kerana Shaklee adalah makanan tambahn & bukannya ubat. Jika ubat yang banyak mengandungi bahan kia & dadah sudah pasti kesannya adalah untuk waktu terdekat. 

Sekarang saya pasti anda sudah jelas mengenai penipuan yang di lakukan Shaklee bukan??? Jangan mudah melatah!!! Jangan mudah percaya khabar2 angin!!! 

Yang pasti, Shaklee is the best among the best!!!

BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
 EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment