.

Sunday 4 May 2014

MENYESAL!!! MENYESAL!!! MENYESAL JOIN SHAKLEE!!!!








Assalamualaikum wbt....

Nak kongsi pengalaman sendiri lah hari ni. Semuanya tentang penglibatan saya dalam dunia Shaklee ni. Pada peringkat awal saya sebenarnya tak berminat dengan besnes yang orang panggil MLM ni. Maklumlah sebab otak kita sendiri dah set yang MLM semuanya sama. No!!!! Tak sama okey. Shaklee totally different!!! Tak sama macam MLM yang lain. kebanyakan MLM yang lain menindas downline2 masing. Tetapi dalam Shaklee, siapa rajin dia yang di atas. Tak ada istilah tindas menindas. 

Sebenarnya saya menyertai Shaklee ni tanpa mengetahui selok belok sebenar tentang produk ni. Apabila ada seorang SID (upline yang daftarkan saya) yang buat offer untuk jadi ahli dengan bayaran yang murah, saya tanpa fikir panjang terus bersetuju. Setelah membuat pembayaran & nama saya di daftarkan, SID tersebut terus menyepi. Tiada khabar berita, tiada aktiviti, tiada tunjuk ajar bagaimana nak mulakan perniagaan!! Yang saya tahu saya hanya di "add" masuk ke "secret group". Sebulan saya terkontang kanting. Upline saya takde bagi coaching. No ID saya pun saya tak tahu!!! Lepas saya cakap saya  takde no ID barulah dia tergesa-gesa mencari No ID saya tu. Bayangkan semua, sebulan saya tak tahu No ID saya!!! So sad!!! Bila saya tanya macamana nak order barang?? Jawapannya adalah order dari Leader group yang dia add tu. 

Menyesal!!! Menyesal!!! menyesal join Shaklee daripada SID yang tak dapat bimbing kita.Memang teramat kecewa jika kita dah tersalah join group. Sebulan saya rugi masa hanya kerana saya tak tahu saya dah boleh buat biz @ tak!!!

Akhirnya saya membuat pilihan terbaik dalam hidup saya!! Saya daftarkan nama suami di dalam group yang paling cemerlang di Malaysia ni. Walaupun suami tak aktif berbisnes (sebab dia dah bekerja makan gaji) saya teruskan usaha meluaskan lagi bisnes Shaklee. 

Kini, saya rasa lebih di hargai & di ambil berat kerana mempunyai upline yang benar-benar memberikan tunjuk ajar serta selok belok tentang Shaklee kepada saya

Pesanan saya untuk semua di luar sana, pilihlah upline & group yang benar-benar boleh bimbing anda dari ZERO TO HERO!!! Dan semestinya group yang saya sertai sekarang ni!!!

Menyesal join Shaklee ni juga kerana dulu akaun bank tu kosong aje. Tapi sekarang, setiap bulan saya dapat bonus setanding usaha saya!!!



BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA
 PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) 
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
 EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment