.

Monday 21 April 2014

TESTIMONI PENGGUNA OSTEMATRIX

Assalamualaikum semua...

Ni ade berita gembitra nak share dengan korang tau... Pasal customer saya yang consume Ostematix shaklee ni. Sebenarnya dia dah pernah buat pembedahan kat tulang belakang. Sebabnya saya sendiri kurang pasti. terlupa nak tanye dia. hihihi..... Tapi dia bercadang nak berhenti ambil ubat hospital tu. Ops...lupa nak bagitau, dia buat pembedahan tu 2 tahun lepas. Jadi, dia survey2 la kan supplement untuk gantikan ubat hospital dia tu. Akhirnya dengan penerangan saya tentang Ostematrix ni, dia bersetuju membelinya. Kat bawah ni saya print screen perbualan antara saya & dia....






Syukur alhamdulillah la kan... dengan bantuan supplement shaklee, macam kita boleh elakkan. Terutamanya elakkan mengambil ubat2an yang ada dadah tu. memang ubat boleh membantu tetapi dalam jangkamasa panjang akan memberi kesan yang buruk. Lain pula dengan supplemenet shaklee ni. Sememangnya untuk kesan jangkasama panjang. 

Berminat ingin mencuba???

Sila hubungi saya di 0123789284 PN Nursimatun

~wink....wink....~

0 comments:

Post a Comment