.

Thursday 17 April 2014

Siapa yang perlukan OSTEMATRIX???



Assalamualaikum & salam sejahtera semua...

Ada yang masih berjaga ke?? Sama lah kita kan??? Malam ni nak stay sebab ade kerja yang harus di selesaikan. Penat kaki Siang tadi masih lagi terasa. Maklumlah WAHM. Semua kerja kita kena buat kan?? Tapi tak pe. yang penting ikhlaskan hati. Ganjarannya hanya Allah yang mampu beri.

Oh ya, teringat kisah siang tadi. Keluar jalan2 dengan anak kedua & ketiga. Yang si kakak ke sekolah. Bukan jalan2 ke mana pun, saja usha2 kain nak buat baju raya. Hihihihi... Alhamdulillah. Berkat rezeki buat bisnes shaklee ni, dapat juga beli keprerluan sendiri tanpa harapkan duit gaji suami. 

Dah penat2 berjalan tadi, malam ni baru lah terasa di tapak kaki ni ha... Sakit sikit. Mungkin sebab banyak berjalan. Jadi, cepat2 lah kita telan ostematrix sebelum tidur ni. Kalau siang tadi belum makan, malam ni boleh terus ambil 4 biji. Takde masalah. Maksimum 4 biji aje tau. Jangan lebih pulak!!!

Sebenarnya ramai yang tak tahu kepentingan mengambil makanan tambahan ni kepada tubuh badan kita. Terutamanya OSTEMATRIX ni... Ramai yang beranggapan, tunggu sakit dulu baru boleh ambil. Salah sama sekali jika anda berfikiran begitu!!!

Sejarah OsteMatrix
Dalam ostematrix ini sebenarnya mengandungi mineral semulajadi dari Laut Mati, ada kalsium,magnesium,fosforus & vitamin D,kuprum,manganes & boron. Jangan tak tahu ye, kajian menunjukkan bahawa supplement ini membantu meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur. 

Manfaat  @ khasiat ostematrix
#membantu menguatkan tulang
#membantu memperbaiki kekejangan & kebas2
#membantu meringankan stress
# membantu memperbaiki hiperaktiviti perut & sakit gastrik

Siapa yang perlukan ostematrix shaklee???
1. Ibu hamil & menyusukan anak
2. Mereka yang tak suka minum susu
3. Mereka yang alergi dengan bahan2 tenusu
4. Mereka yang ada migrain
5. Mereka yang mengalami sakit2 kaki
6. Mereka yang mudah letih
7. Mereka yang mengalami sindrom PMS yang teruk

Sebiji ostematrix shaklee bersamaan dengan segelas susu  bersamaan juga dengan 80 biji badam. Wah, banyak betul khasiatnya kan.

Sebotol ostematrix mengandungi 120 biji 
Harga RM61.00


Produk ini hanyalah sebagai makanan tambahan untuk membantu kita.
Sebarang masalah perlulah merujuk doktor pakar terlebih dahulu.

Berminat untuk mendapatkan produk ini???

Hubungi saya SID anda ....

~0123789284~ PUAN NURSIMATUN ~

0 comments:

Post a Comment