.

Monday 14 April 2014

MEALSHAKE SHAKLEE UNTUK TAMBAH SELERA MAKAN ANAK

Assalamualaikum semua....

Saya nak kongsi cerita pasal anak saya yang kedua ni... Namanya MUHAMMAD HARIZ. Umur 4 tahun sekarang. Hariz ni sangat susah nak makan nasi... Puas saya pujuk. Tak makan pujuk, saya paksa pulak. Namun, dia tetap tak mahu makan. 

Itu dulu, sekarang tak lagi!!! Sejak saya bagi dia minum MEALSHAKE SHAKLEE ni... selera makan dia menjadi2. bangun pagi2 je nak makan nasi. Kalau takde nasi dia merajuk. 

CARA PENGAMBILAN MEALSHAKE ni sangat2 mudah....
Saya bancuhkan 1 scoop mealshake bersama air milo. Setiap pagi sebelum dia makan, saya beri dia minum dulu. Sebab itulah selera makan dia menjadi2. Tak pernah dia makan nasi menambah2 sehingga 3 kali. 
Namun alhamdulillah. sejak mengamalkan mealshake ni, saya dah tak susah hati lagi.

Thanks ALLAH kerana mempertemukan shaklee dengan keluarga saya

Berminat untuk mendapatkan mealshake shaklee??
HUBUNGI SAYA DI 0123789284 ((PUAN NURSIMATUN)))

0 comments:

Post a Comment