.

Wednesday 2 December 2015

Gastrik Pulih Selepas 20 Tahun Menderita! Subhanallah!!


Gastrik Pulih Selepas 20 Tahun Menderita!



Bercerita mengenai gastrik ni, saya ada pengalaman mengalami penyakit ini sewaktu berusia 12 tahun.. 

Percaya atau tidak, di usia yang begitu muda, saya dah mengalaminya. Memang menyeksakan. Saya perlu mengambil 5 jenis ubat untuk mengatasi masalah saya itu. 

Makan ubat banyak-banyak pun belum tentu pulih sepenuhnya. Kadang-kadang jika tersalah makan, terus gastrik menyerang. Rasa macam nak menggelupur pun ada. Pedihnya perut hanya Allah yang tahu.

Kisah yang ingin saya kongsikan di sini bukan kisah saya semata-mata tetapi ada kisah lain juga yang lebih hebat berbanding diri saya.

Gastrik atau juga dikenali sebagai gastritis adalah keradangan pada lapisan perut atau dinding perut. Ia boleh berlaku secara tiba-tiba dan dalam jangka masa yang pendek (acute) ataupun secara berperingkat dan dalam jangka masa panjang ( chronic)


Masalah gastrik sebenarnya boleh di atasi sekiranya kita mengamalkan pemakanan dan gaya hidup yang sihat. Ada di kalangan kita hari ini tidak begitu mementingkan soal pemakanan. Semuanya di makan tanpa mengetahui risiko yang bakal di hadapi  untuk tempoh masa akan datang.

Di bawah ini saya kongsikan dengan anda testimoni pengguna yang mengamalkan set gastrik Shaklee yang mengandungi ESP, ostematrix dan peppermint ginger 

RM45.00



RM61.00


RM150.00

#Testimoni gastrik 1



#Testimoni gastrik 2



#Testimoni 3


#Testimoni 4




Nak lihat testimoni dalam bentuk video?? Jom klik link di bawah.. Anda saksikan sendiri ya!

Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.


**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 



 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF WHATSAPP:- 012-3789284 Shaklee ID :- 1091465 Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

3 comments:

  1. Saya dulu pun ada gastrik ni, selepas ambik set gastrik dari Shaklee Alhamdulillah gastrik kini tiada.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, ESP memang the best ditambah lagi dengan oste dan peppermint. Lega je perut bila amalkan.

    ReplyDelete