.

Thursday 3 July 2014

Resipi Bersahur Dan Berbuka Shaklee


Assalamualaikum WBT...

Dalam entri saya kali ini saya nak kongsikan dengan anda semua satu resipi ringkas yang boleh kita buat dari ESP Shaklee. 

Resipinya sangat mudah. Hanya dengan menggunakan ESP & juga buah kurma. Seperti yang kita semua tahu, ESP merupakan makanan tambahan yang dapat membekalkan tenaga kepada badan kita. Terutama musim puasa Ramadhan ni. Begitu juga dengan buah kurma. Kurma dapat memberikan tenaga segera yang boleh membuatkan kita sentiasa kekal cergas sepanjang hari. 

Jadi, sangat mantap jika kita gabungkan kedua-duanya kan?

Jom kita tinjau bagaimana cara untuk menyediakan resipi ringkas ESP & kurma ini...


Bahan2 yang di perlukan ialah:-


ESP (saya guna 2 sudu besar utk bersahur & sesudu besar waktu berbuka).



7 biji kurma ( dibuang bijinya)



Segelas air masak



Caranya ialah, masukkan semua bahan di atas ke dalam jug pengisar & kisar sehingga halu. Tidak perlu tambah gula kerama ESP & kurma telah pun mempunyai rasa manisnya yang semulajadi. Bagi mereka yang gemar minum ais, boleh tambah ais batu sebagai penyejuk.

Selamat mencuba!!!


















**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease** BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM) FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment