.

Wednesday 2 July 2014

Rahsia Awet Muda....Mengapa Anda Harus mengamalkan VIVIX Shaklee??




Assalamualaikum... hai gojes2 semua...

Dah 4 ramadhan kan? Cepat aje masa berlalu. Secepat itu jugalah berjalannya promosi vivix Shaklee ni.
Heboh sana sini orang bercerita mengenai vivix. Al maklumlah bulan ni merupakan bulan promosi vivix. Rugi tau kalau tak dapatkan vivix sepanjang bulan Julai ni. Beli 6 percuma 1. Sangat menarik kan?

Sebenarnya ramai di kalangan kita tak tahu aklan khasiat cik vivix ni. Teruskan membaca jika anda nak tahu khasiatnya....

Sebelum bercerita mengenai khasiat vivix ini saya nak ceritakan sedikit tentang sejarah vivix ini terlebih dahulu. Vivix merupakan satu penemuan revolusionari dalam anti penuaan pada tahap sellular.

Untuk pengetahuan bersama vivix merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia.Atau dengan maksud yang lebih mudah di fahami masyarakat kita ialah awet muda

Vivix mempunyai 4 ramuan istimewa iaitu 

Anggur Muscadine




Purple Carrot


Elderberry (Sambucus Nigra)




Polyganum cuspidatum




Mengapa saya katakan anda harus mengamalkan vivix untuk anda kelihatan awet muda? Ini kerana kandungan bahan yang terdapat di dalamnya amatlah semulajadi.

Sirap vivix ini akan memberikan anda khasiat seperti

#Melambatkan proses penuaan sellular
#Tenaga sellular
#Perlindungan sellular
#Pembaik pulih sellular

Jadi, ia bukan hanya bertindak dari dalam sel2 biasa sahaja malah ia jauh lebih ke dalam sehingga ke peringkat DNA manusia.!!!

Subhanallah, Sungguh menakjubkan kuasa Allah ini kan? Jangan tunggu lagi. Jom dapatkan vivix anda daripada saya sekarang!!



**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
 BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
 EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment