.

Wednesday 18 March 2015

Cara Atasi Kebas Kaki Melampau Untuk Mengelakkan Diri Daripada Lumpuh Seumur Hidup

Assalamualaikum... salam sejahtera...

Cara Atasi Kebas Kaki Melampau Untuk Mengelakkan Diri Daripada Lumpuh Seumur Hidup

Kebas-kebas kaki dan anggota badan seringkali menyerang mereka yang aktif melakukan kerja-kerja berat dan juga mereka yang aktif bersukan.

Kebiasaanya kita akan mengambil ubat-ubatan dari klinik atau hospital dan juga menyapu minyak panas pada bahagian luar. Namun, ini hanyalah sekadar mengurangkan kesakitan dan kebas-kebas tersebut dalam jangka masa pendek sahaja. 

Jom kita lihat bagaimana Encik Abdul Halim mengatasi cara kebas anggota badan beliau yang hampir-hampir menyebabkan beliau lumpuh.








Lelaki Kuat Sukan Liat Nak Amalkan Vitamin Sampai Dah Nak Lumpuh?


Memang menjadi kebiasaan,orang lelaki sukar untuk makan ubat apatah lagi vitamin. Pada mereka seloagi boleh bergerak, boleh bangun dan melakukan sesuatu tanpa bantuan orang lain, itu bermakna mereka masih lagi sihat..

Bila dah hampir lumpuh, barulah kelam-kabut mencari penawar. Betul tak?

Bukan hendak mengata orang tetapi diri saya sendiri pun begitu.. hehehe.. Namun kini, shaklee telah mengubah persepsi saya. Makan vitamin, tidak perlu tunggu kita sakit dulu tetapi untuk mencegah dari awal supaya kita tidak mendapat sakit.




**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 


 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF
 CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM:- 012-3789284 
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE 
EMAIL:- nursimatun@gmail.com 
Shaklee ID :- 1091465
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

5 comments:

  1. Yess..apa2 pun mencegah lebih baik dr merawat. Jika ada apa2 sakit menjelma agak lama proses utk rawatan. Jadi, pemakanan yg baik,gaya hidup sihat dan pengambilan supplement insyallah m3mbantu kesihatan yang lebih baik

    ReplyDelete
  2. hehe wanita pun ada kisah gini. 'rajin' betul nak amalkan vitamin walhal itulah yang bantu backup kesihatan diri.

    ReplyDelete
  3. Penjagaan kesihatan yang berterusan dan amalan hidup sihat penting untuk kesihatan tubuh badan. Memang kena sayang badan lebih sebab kita akan membawanya bersama sepanjang hayat.

    ReplyDelete
  4. Itulah masalah orang kita hehehe apa pun, alhamdulillah

    ReplyDelete