.

Wednesday 4 March 2015

Cara Paling Mudah Dan Cepat Untuk Berhenti Merokok Jika Tidak Mahu Bayi Di dalam Kandungan Isteri Dilahirkan Cacat



Salam sejahtera semua pembaca...

Anak cacat akibat suami merokok?? Nauzubillah.. Minta di jauhkan. Sangat sedih jika ia terjadi lebih-lebih lagi hati seorang isteri dan ibu. 

Rokok! Rokok! Rokok! Memang merimaskan bila di kelilingi mereka yang merokok ni. Hendak bernafas pun dada terasa sempit. Asyik terbatuk-batuk dan adakalanya terasa ingin muntah...


Cara Paling Mudah Dan Cepat Untuk Berhenti Merokok Jika Tidak Mahu Bayi Di dalam Kandungan Isteri Dilahirkan Cacat


Para perokok tidak sedar bahawa mereka juga memberikan risiko kepada orang di sekeliling terutamanya jika ada yang sedang hamil. 

Merokok ini boleh mendatangkan kecacatan kepada bayi di dalam kandungan isteri. Kandungan bahan di dalam rokok amatlah beracun. dan akan memudaratkan perokok dan mereka yang berada di sekeliling. 




Cara Paling Mudah Dan Cepat Untuk Berhenti Merokok Jika Tidak Mahu Bayi Di dalam Kandungan Isteri Dilahirkan Cacat


Racun-racun inilah yang akan merencatkan perkembangan bayi di dalam kandungan ibu. Pasti anda pernah melihat iklan di kotak-kotak rokok yang menunjukkan kecacatan pada janin dan penyakit-penyakit yang boleh dihidapi oleh perokok. 

Cara Paling Mudah Dan Cepat Untuk Berhenti Merokok Jika Tidak Mahu Bayi Di dalam Kandungan Isteri Dilahirkan Cacat


Apakah cara paling mudah untuk berhenti merokok?

Memang ramai dikalangan perokok yang kini telah pun mendapat kesedaran untuk berhenti merokok. Bermacam-macam cara di lakukan untuk berhenti namun tidak semua berjaya.

Antara cara paling mudah untuk berhenti merokok ialah dengan mengamalkan vivix. Kandungan di dalam vivix yang terbukti secara klinikal di percayai mampu membuatkan para perokok berasa rokok tidak lagi sedap.. Jom kita lihat sendiri pengakuan dari suami-suami yang telah pun berjaya berhenti merokok dengan vivix ini...


Berhenti merokok selama-lamanya!!




Testimoni bertulis dari isteri yang suami mereka kini telah berhenti merokok









Vivix sememangnya terbukti dapat membuatkan perokok tegar berhenti merokok. Rokok akan berasa pahit dan sudah pasti mereka tidak mahu merokok lagi..

Mereka yang paling bahagia jika suami tidak merokok sudah pastilah isteri. Bukan sekadar dapat menjimatkan wang ringgit malah dapat membuatkan hidup lebih sihat tanpa pencemaran.

Mengapa perlu bersusah payah ke klinik dan hospital yang menelan belanja beribu-ribu ringgit sedangkan ada cara yang paling mudah untuk berhenti merokok?

Tanyalah pada diri masing-masing.... Sampai bila anda ingin merokok? Sampai bila anda ingin bazirkan duit anda untuk rokok?

Fikir-fikirkanlah...


Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan vivix ini, anda boleh membuat pembelian terus di website shaklee dengan hanya klik pada link di bawah ini:-

                     Order Vivix Untuk Berhenti Merokok









**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF 
CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM:- 012-3789284 
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE 
EMAIL:- nursimatun@gmail.com 
Shaklee ID :- 1091465 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

3 comments:

  1. Saya memang tak boleh bau asap rokok, terus rasa pening!
    Cara Naikkan Hb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama lah kita... nak termuntah terus... loya2 macam mengandung pulak.. hehe

      Delete
  2. Merokok hanya membahayakan kesihatan kita dan orang-orang di sekeliling kita. Jom berhenti merokok dan mulakan kehidupan yang lebih sihat.

    ReplyDelete