.

Friday 8 January 2016

Pesakit Kanser Kolon Tunda Kimoterapi Gara-gara...


Pesakit Kanser Kolon Tunda Kimoterapi Gara-gara...




Assalamualaikum wbt..

Hari ini saya nak berkongsi satu cerita mengenai seorang pesakit kanser. Sebelum saya ceritakan selanjutnya, saya ingin memberitahu anda bahawa penyakit kanser merupakan salah satu pembunuh utama di Malaysia.

Kanser ini terdapat pebagai jenis antaranya kanser hati, kanser payudara, kanser pangkal rahim, kanser tulang dan mesti anda pernah dengar juga pasal kanser kolon. 

Kolon atau lebih di kenali sebagai usus merupakan usus besar dalam anatomi adalah bahagian usus buntu dan rektum. Fungsi utama kolon adalah menyerap air dari feses. 

Secara ringkasnya fungsi kolon ialah menyimpan dan eliminasi sisa makanan, menjaga keseimbangan cairan elektrolit dengan cara menyerap air dan mendegradasi bakteria.

Ok baiklah... berbalik kepada cerita tadi.. Saya ingin kongsikan dengan anda bahawa terdapat beberapa kes di mana pesakit-pesakit kanser tidak perlu lagi menjalani kimoterapi tetapi BAGAIMANA CARANYA?

Bagi anda yang tercari-cari produk untuk mengubati penyakit kanser, yang terbaik boleh saya sarankan ialah vivix. Vivix merupakan supplemen yang mampu merawat dari dalam sel manusia..



Antara khasiat dan kebaikan vivix ialah..


* Menggalakkan penuaan yang sihat
* Membantu mengelakkan kanser
* Mengurangkan risiko penyakit jantung
* Mengurangkan komplikasi pesakit kencing manis
* Merawat alzheimer
* Membantu merawat pesakit strok
* Membantu meningkatkan sistem imun badan
* Memggalakkan kesihatan keseluruhan


Oh ya, mengenai pesakit yang menunda kimoterapi setelah beliau mengamalkan vivix, ini buktinya!



Alhamdulillah... syukur sangat-sangat vivix dapat membantu beliau..

Anda ingin dapatkan vivix pada harga menarik?? Jangan tunggu lama. Hanya dalam bulan Januari 2016 ini sahaj vivix ada promosi. Siap boleh dapat keahlian percuma tau! Dapat bonus lagi..

Nak beli vivix dengan harga promosi? Boleh hubungi saya di nombor yang tertera di bawah.




**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK 
HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF 
WHATSAPP:- 012-3789284 
Shaklee ID :- 1091465 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

1 comment: