.

Friday 23 January 2015

4 Sebab Mengapa Set Hamil Shaklee Menjadi Pilihan Ramai


Assalamualaikum dan selamat pagi semua...

Pagi-pagi lagi dah dapat whatsapp dari customer bertanyakan set hamil yang Shaklee tawarkan.. Agak teruja juga nak menjawab. Al maklumlah saya memang tumpang seronok bila dapat tahu ramai orang hamil.. Saya ni memang suka dengan bayi... hehehe...

5 Sebab Mengapa Set Hamil Shaklee Menjadi pilihan Ramai

Tempoh kehamilan ini sebenarnya satu tempoh yang sangat indah bagi seorang wanita. Tapi boleh menjadi mimpi buruk sekiranya mereka melalui pengalaman seperti alahan yang teruk, HB darah terlalu rendah, kencing manis dan paling menakutkan keguguran.

Namun begitu, Shaklee ada menawarkan vitamin-vitamin yang boleh membantu para ibu. Vitamin- vitamin ini boleh di ambil sepanjang tempoh kehamilan malah sehinggalah ke tempoh berpantang.. Sangat menjimatkan bukan?. Sebab itulah SET HAMIL SHAKLEE ini menjadi pilihan ramai ibu masa kini.

5 sebab mengapa set hamil shaklee menjadi pilihan ramai


1. Keberkesanannya
Set hamil shaklee yang terdiri dari Vitamin c, ostematrix, b complex, ESP, vitalea dan omega guard sememangnya di akui memberikan kesan yang sangat elok kepada perkembangan bayi di dalam kandungan. 

Khasiatnya bukan sahaja untuk si ibu malah anak di dalam kandungan turut mendapat kesan yang sangat baik. Berbanding mereka yang tidak mengamalkan apa-apa supplemen, bayi yang mana ibunya mengamalkan SET HAMIL shaklee lebih sihat, putih bersih dan gebu..

5 Sebab Mengapa Set Hamil Shaklee Menjadi Pilihan Ramai





2. Harga berpatutan
Set hamil Shaklee boleh di beli mengikut trimester kehamilan anda. Sekiranya anda baru di trimester 1, anda boleh mengambil:-

ESP- RM150.00 
Vitalea- RM88.75 
Vitamin c - RM92.50
Ostematrix-RM61.00 
B complex- RM53.75 

bagi trimester 2 dan 3 anda boleh mengambil set di trimester 1 dan mengambil omega guard sebagai tambahan

Omega guard-RM136.00 

3. Menjimatkan
Set hamil shaklee sangat menjimatkan. Kita bukan hanya makan sewaktu tempoh kehamilan malah ia boleh di ambil sehingga tempoh berpantang juga nanti. Satu set ini boleh di makan dalam tempoh 1 hingga 6 bulan.. Kita tidak perlu membelinya pada setiap bulan. Jimat kan??

ESP- 2 bulan
Vitalea- 4 bulan
Vitamin c - 6 bulan
B complex - 4 bulan
Omega guard - 2 bulan

4. Di akui sendiri oleh Dr Zubaidi Ahmad bahawa set bersalin shaklee sangat bagus untuk di amalkan.. Ada beberapa vitamin di dalam set bersalin shaklee yang boleh di amalkan ketika masih hamil. Ini bermakna, ia boleh di ambil secara berterusan..

Sebenarnya memang ramai ibu muda masa kini yang memilih set-set terbaik shaklee.. Bukan sahaja ia mudah di makan malah khasiatnya yang banyak menyebabkan ia menjadi supplemen terbaik di dunia..

Untuk mendapatkan set-set pilihan anda, anda boleh menghubungi saya di nombor yang tertera di bawah..

Bagi mereka yang mempunyai kad debit atau kredit, anda juga boleh membuat pembelian melalui online. Hanyak klik sahaja pada link yang saya sediakan di bawah ini..

                                Order Set Hamil Shaklee




**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF 
CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM:- 012-3789284
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE 
EMAIL:- nursimatun@gmail.com 
Shaklee ID :- 1091465 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

6 comments:

  1. Set hamil shaklee memang luar biasa...sy sendiri mengamalkan pengambilan Vitamin ibu hamil dari shaklee ini....badan sihat dan bayi pun ceria...kulit ibu dan bayi sihat...

    Jom baca yang ini juga
    Bahayanya Bila Ibu Mempunyai Kadar Hemoglobin Yang Rendah Semasa Mengandung

    ReplyDelete
  2. Set hamil shaklee memang luar biasa...sy sendiri mengamalkan pengambilan Vitamin ibu hamil dari shaklee ini....badan sihat dan bayi pun ceria...kulit ibu dan bayi sihat...

    Jom baca yang ini juga
    Bahayanya Bila Ibu Mempunyai Kadar Hemoglobin Yang Rendah Semasa Mengandung

    ReplyDelete
  3. set hamil yang superb..baby langsung tak kuning..i love shaklee

    Jemput baca: 4 cara singkirkan angin perut bayi agar bayi tidak meragam lagi

    ReplyDelete
  4. Set hamil shaklee memang best. Boleh continue sampai pantang dan menyusu nanti dengan tambahan vitamin lain seperti zinc dan alfafa. Badan pun rasa sihat dan cergas berbanding biasa.

    ReplyDelete
  5. Set 3 in 1.. jimat.. boleh guna kekita hamil,berpantang dan juga menyusukan...

    ReplyDelete