.

Monday 19 January 2015

3 Sebab Mengapa Bakal Pengantin WAJIB Amalkan Alfalfa Complex Shaklee


Assalamualaikum WBT...

Tiba-tiba hati ini terasa rindu hendak menekan huruf-huruf di papan kekunci ini.. Lama rasanya saya tidak mengarang info-info untuk teman-teman di luar sana...

Bukan melarikan diri tetapi pelbagai urusan perlu saya selesaikan terlebih dahulu.. Bak kata orang, sibuknya mengalahkan perdana menteri.. padahal sengaja menyibukkan diri... Tak gitu??



Beberapa hari yang lalu, di dalam group istimewa kami, ada seorang teman berkongsi cerita tentang kelebihan beliau mengambil alfalfa. Jika tidak salah, sudah hampir setahun beliau mengamalkan pengambilan alfalfa complex shaklee ini.. 

Beliau masih lagi berstatus bujang dan in shaa Allah akan menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi.. Kiranya beliau ini bakal pengantinlah kan..Sama seperti saya suatu ketika dulu..hehehe.. Bakal pengantin mesti sibuk menguruskan beberapa hal untuk melancarkan urusan pernikahan nanti... salah satu daripadanya ialah UJIAN SARINGAN HIV.

Ujian ini WAJIB di ambil sebelum bernikah. Ini untuk memastikan bahawa pasangan kita tidak membawa penyakit kepada kita selepas bernikah nanti. Umum mengetahui bahawa HIV adalah satu penyakit yang masih belum ada penawarnya sehingga ke hari ini. Maka, setiap bakal pengantin WAJIB menjalani ujian ini.

Mengapa bakal pengantin wajib amalkan alfalfa complex shaklee?


Seperti yang ramai sedia maklum, fungsi utama alfalfa ialah untuk mencuci hati, darah dan usus. 

Jom saya kongsikan dengan anda feedback dari bakal pengantin yang telah mengamalkan alfalfa complex ini.


Ini adalah salah satu sebab kenapa bakal pengantin WAJIB amalkan alfalfa. Doktor sendiri pun puji darah cantik..

Antara sebab lain ialah:-



Ia juga boleh mengetatkan kembali Miss V kita... Kacip fatimah moden katakan.. Ada tak yang tak gembira kalau Miss V ketat? Tak ada kan? Semua wanita memang mengidamkannya.. hehehe..

Nak tahu apa lagi sebab bakal pengantin wajib amalkan alfalfa ni?? Jom lihat testimoni di bawah...


Masalah keputihan juga merupakan salah satu gangguan bagi wanita. Jika tidak di rawat, ia boleh memudaratkan kita. Sebagai bakal isteri, kita pasti mahukan yang terbaik untuk suami kita nanti. Betul tak? 

Keputihan boleh berlaku kepada sesiapa sahaja. Tidak semestinya wanita yang telah berkahwin sahaja. 

Bakal pengantin semestinya inginkan yang terbaik untuk suami masing-masing kan.. ? Apa tunggu lagi??? jom amalkan pengambilan alfalfa secara konsisten.. jangan sampai suami tegur pula di malam pertama anda nanti...


**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease** 

 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- NURSIMATUN MD YUSOF
CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM:- 012-3789284
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE 
EMAIL:- nursimatun@gmail.com
 Shaklee ID :- 1091465 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

2 comments:

  1. Alfalfa memang terbaik untuk kita kaum wanita...tidak untuk sihat sahaja...malah untuk kecantikan juga.....

    Manfaat Daun dan Buah Durian Belanda Yang Patut Anda Ketahui

    ReplyDelete
  2. Saya juga mengamalkan alfalfa untuk penyusuan... dapat kelebihan lain.. dpat hilangkan keputihan dan juga bagi suami tersenyum.,,,

    ReplyDelete