.

Wednesday 30 April 2014

KEJAYAAN: Yang bulat takkan datang bergolek, yang pipih takkan datang melayang!!!



Kejayaan!!! Shaklee adalah titik permulaan......

Menyentuh soal kejayaan, semua orang ingin berjaya dalam hidup masing-masing tetapi berapa ramai kah yang sanggup mengorbankan masa & tenaga untuk mengecapi kejayaan itu??? Nikmatnya akan kita rasai setelah berada di puncak!!

Bukan mudah untuk mengharungi liku-liku dalam kehidupan kita. Ibarat kata pepatah Melayu, Genggam bara api, biar sampai jadi arang. Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Jangan kita mudah mengalah sebelum berjuang. Setiap orang ada impian masing-masing. Begitu juga saya. Ingin berjaya dalam Shaklee ni seperti master- master shaklee yang lain. rata-rata di kalangan mereka masih muda. Ada yang sebaya saya!!!. Awalnya mereka kecapi kejayaan. Kenapa saya terlewat???

Mungkin ada hikmahnya. Allah tahu apa yang terbaik untuk hambaNya. Sekali saya melangkah, takkan saya berundur. Terjebak dengan Shaklee ,membuatkan semangat saya semakin kental. Semakin bersemangat untuk teruskan langkah demi mecapai cita-cita untu bebas dari kekangan masalah kewangan. 



Bonus Shaklee yang paling saya nanti-nantikan. Setiap bulan akan terus masuk ke akaun. Alhamdulillah. ia satu penghargaan atas hasil penat lelah saya. Namun bukan semua mampu mengecapinya. Yang kita dapat adalah setimpal usaha kita.

Pendek kata, Shaklee adalah platform untuk saya & ramai lagi di luar sana untuk bebaskan diri dari masalah kewangan. Sahklee memberi saya peluang untuk mengubah kehidupan saya. 

Apa yang penting, USAHA, DOA & TAWAKKAL kepada yang Maha Esa iaitu Allah SWT


BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK SHAKLEE 
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF 
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE 
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment